Мережу сколихнула новина про те, що останнім часом помітно збільшилася кількість скарг на роботу одного з найбільших операторів мобільного зв'язку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо після низки публікацій незадоволених користувачів в соцмережах.
Виявилося, що чимала кількість українців незадоволені якістю послуг, що надаються компанією Vodafone.
Зокрема користувачі скаржаться на те, що їх гаджет просто "не бачить" sim-карту цього мобільного оператора.
Так, одна з користувачок Анна Горпинченко на сторінці в Facebook поділилася проблемою, на яку відразу ж відгукнулися й інші користувачі.
Наприклад, Анна повідомляє, що у її колеги аналогічні проблеми.
На даний момент ситуація така, що набравши номер абонента, люди у відповідь лише чули від автовідповідача, що абонент не може прийняти дзвінок.
Крім того, останнім часом ситуація стала ще гіршою, адже телефон "не бачить" sim-карту, а на екрані пише, що сталася помилка при реєстрації.
Для вирішення проблеми жінка звернулася в компанію Vodafone, щоб замінити картку, проте ситуація з новою sim знову повторилася, оскільки гаджет перестав розпізнавати і цю картку.
Сподіваємося, що компанія найближчим часом усуне проблему, адже кількість незадоволених користувачів зростає з кожним днем.
До слова, мобільні оператори України на даний момент зосереджені на поліпшенні якості в існуючих мережах. Тобто найближчі кілька років чекати 5G в Україні не варто.
Нове покоління мобільного зв'язку 5G планується запустити в комерційну експлуатацію в наступному році ряд держав. Дана технологія вже активно тестується в США, Європі та Азії.
Міжнародний консорціум 3GPP (3rd Generation Partnership Project) знаходиться вже на фінальній стадії розробки документації. Саме ці папери повинні дати визначення 5G і стандартів її роботи.
В Україні ж не варто найближчі кілька років сподіватися на появу 5G. У цьому році на Всесвітній конференції відеозв'язку (ВКР-19), яка пройде з 28 жовтня по 22 листопада відбудеться узгодження світових стандартів для використання 5G.
Більше того, українські оператори тільки в цьому році приступили до впровадження 4G. А в телекомі існує правило: змінювати технології не частіше, ніж раз на 4 роки.
"Це мінімально достатній термін, який дозволяє впровадити технологію і отримати від неї комерційний ефект, щоб мати можливість реінвестувати отримані кошти в технології наступного покоління", - пояснила начальник відділу зв'язку з громадськістю Vodafone Україна Вікторія Рубан.
Також зараз в Україні оператори зосереджені на поліпшенні якості зв'язку в мережах 3G і 4G і збільшення покриття, у тому числі і в сільській місцевості.
Раніше Трійка найбільших мобільних операторів lifecell, Kyivstar і Vodafone Ukraine зібралися обладнати київську підземку 4G, однак про те, коли це станеться, вони не розповідають.
Розробник говорить, що оператори зазнають великих втрат через не розгортання мереж 4G в метро.
Нагадаємо, в Україні вже наступного року запрацює послуга перенесення телефонного номера (MNP): ви зможете легко змінити одного оператора на інший, при цьому залишаючи свої старі контакти.
Як повідомляв Znaj.ua, користувачі мобільного оператора "Київстар" все частіше скаржаться на якість послуг. А нещодавно до цього "чорного списку" невдоволення додалися ще й незаконні побори.
Також Znaj.ua писав про те, що мобільний оператор Vodafone вперше в Україні запровадив електронний цифровий підпис за допомогою мобільного телефону.