На днях стало відомо про те, що український Державний ПриватБанк впровадив сервіс оплати покупок і послуг в месенджері Telegram. Про це повідомили в прес-службі Приватбанку.

Так, за словами члена правління "Приватбанку" Сергія Харитича, з новим сервісом бізнес більше не змушений витрачати час, ресурси, гроші на реалізацію сервісу по наданню послуг в Інтернеті, таким чином, за допомогою смартфона, можна почати продавати просто і легко, підключивши свій магазин в LiqPay та створивши бота в Telegram.

Так відомо, що український банк інтегрував свою платіжну систему LiqPay в платіжні методи Telegram Payments. Це дозволить приймати платежі за допомогою Apple Pay і банківських карт безпосередньо в ботах Telegram.

Варто відзначити,що першими українськими ботами, яким "ПриватБанк" інтегрував новий сервіс, стали бот для бронювання і купівлі залізничних квитків @Railwaybot і сервіс моніторингу відкритих даних державних реєстрів @Opendatabot.

Платіжний сервіс в Telegram доступний всім користувачам останньої версії месенджера.

За словами прес-служби Приватбанку, за допомогою даного сервісу та нових інструментів оплати користувачі @Railwaybot тепер зможуть купувати квитки на поїзд прямо в Telegram без переходу на веб-сторінки квиткового сервісу.

"Наші користувачі чекали цього великого оновлення сервісу, які приніс Apple Pay і Telegram Payments, які роблять користування продуктом приємніше, простіше і зручніше, адже вся процедура займає 30 секунд, – зазначив творець @Railwaybo Антон Бібля. – Ми раді, що найбільший банк країни став нашим партнером"

Зазначимо, понад 6 мільйонів користувачів Privat24 на Android тепер зможуть активувати безконтактні платежі. Варто відзначити, що власники iPhone вже давно користувалися повним функціоналом своїх смартфонів, в тому числі і безконтактною оплатою за допомогою смартфонів.

ПриватБанк і Google реалізували можливість додавання банківських карт до сервісу безконтактної оплати Google Pay безпосередньо з Privat24. Про це повідомляє банк.

Інтеграція Google Pay в Приватбанку зробить безконтактні платежі за допомогою смартфонів більш доступними 6 мільйонам клієнтів банку в Україні, що швидше за все, зменшить черги в магазинах.

Нагадаємо, днями Приватбанк озвучив скільки клієнти витрачають на покупки в інтернеті кожен місяць. При чому витрачають кошти, як на українських, так і на зарубіжних сайтах.

Як раніше повідомляв "Знай.uа", українці переводять свої вклади в іноземні банки.

Також "Знай.uа" писав, українці масово кинулися в банки з метою вивести з країни свої заощадження у вигляді цінних паперів або металів.