Сьогодні в Україні 600 власників авто на єврономерах можуть диктувати свою волю Верховній Раді

Про це повідомляє Politeka.

Крім того керівник Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко відзначив, що діяльність так званий "євробляхерів" повністю не відповідають суспільним настроям. Більше того він закликав активістів більше не перекривати дороги у Києві, адже це погано відбивається на життя мільйонного міста.

"Так, це водночас демонструє, що громадянське суспільство можливе. Може, і я буду такими методами коли-небудь діяти. Поки я діяв виключно легально. Але ми побачили, що люди вийшли на вулиці і змогли заблокувати життя багатомільйонного міста, а кияни до цього поставилися досить толерантно. Так, "бляхери" перемогли! Вони хотіли скасувати Євро 5, А тепер скасували все-Євро 4, Євро 3 і Євро 2 і навіть Євро 0. Тепер можна хоч "Євро мінус сто" скасувати. Та й Брюсселю це вигідно, щоб все це сміття вивезти з Європи", - резюмує Назаренко.

Популярні новини зараз
Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин
Показати ще

Також він додав, що на даному етапі більшість українців не можуть собі дозволити коштовних автомобілів тому звертаються до вживаних європейських ринків, через що вартість автомобілів на внутрішньому ринку невпинно падає.

Кому не вигідно? Однозначно, бізнесменам, які організували бізнес із ввезення “блях”. Тому вони будуть робити все, щоб цей закон заблокувати! Знову будуть акції, знову будуть заклики до президента ветувати цей закон.

“Українці завезли собі бляхи і не можуть поставити авто на облік через екологічні норми? Будь ласка, Тепер скасували обмеження по євро, і можна машини розмитнити. Але тепер немає на це грошей, щоб заплатити податок 1000 євро. Це занадто багато? Мовляв, готові заплатити 500 євро. А тепер зайдіть на будь-який сайт посередників або інших. Вони пропонують послуги від 600 до 1500 євро на організацію туру, постановку машини на литовські номери, ввезення через "верблюда" в Україну. Значить, оплатити послуги посередників – гроші є, а на розмитнення – ні!?", - зазначив Назаренко.

Нагадаємо, шалений автомобіль загорівся посеред київської вулиці.

Як повідомляв "Знай.ua", які суми за розмитнення здере "закон Южаніної".

Також "Знай.ua" писав, що депутати вдарили по українцях відразу двома садистськими законами.

"Євробляхи" в законі: розмитнити куплені за кордоном автівки віднині буде дешевше