Верховна Рада продовжує не жалувати  власників автомобілів з іноземною реєстрацією.  Складається таке враження, що там, під куполом, не займаються більше нічим, крім як ускладненням життя євробляхерів. В підтвердження цьому парламент випустив ще два закони, здатних перетворити життя будь-якого свідомого власника автомобіля на єврономерах в справжнісіньке пекло.

Один з цих законів, швидше, спрямований на зміну акцизних ставок при розмитненні машини.  А другий робить ввезення евроавтомобилей країн практично неможливе, хіба що через гігантькі податки.

Так, закон №8487 кардинально змінює ставки акцизів, які тепер будуть залежати від віку авто і  об'єму двигуна.

Базову ставку встановили на рівні 50 євро для бензинових авто і 75 для дизелів. Але для великих "кубатур" розмір базової ставки буде в два рази вище. У перші три місяці дії закону євробляхи, які вже перебувають в Україні, дозволять розмитнити за пільговим коефіцієнтом 0,5.

Але в два рази меншою ставкою можна буде розмитнити тільки один автомобіль. Перші три місяці також обіцяють не штрафувати евробляхеров.

Варто відзначити, що хоча активісти руху і виступали за зниження акцизів, цей варіант вирішення проблеми їх абсолютно не влаштував. Так, скористатися пільговими ставками встигне лише мала частина автомобілістів.

Куди більш "знущальним" виявився другий закон №8488в. Згідно з цим документом, для евробляхеров вводяться драконівські санкції за порушення митних правил при ввезенні авто в Україну і запускають тотальний контроль за їх переміщенням.

Закон передбачає створення загальної бази ГФС, Нацполиции і прикордонників — для всіх автомобілів, які в'їхали на територію України в режимі "тимчасового ввезення або транзиту".

Заробити вона повинна через півроку. Тоді поліцейські отримають право зупиняти автомобілі на єврономерах і перевіряти їх на предмет порушення митних правил. Про порушення правоохоронці також будуть доповідати в податкову.

На розбирання євробляхи тепер теж не здаси, не можна буде використовувати і для роботи. Закон прямо забороняє використання блях у комерційних цілях, у тому числі і таксі. Хоча не до кінця зрозуміло, як будуть ловити таких порушників, адже такі таксі часто не обладнані шашечками або іншими "розпізнавальними знаками".

Нагадаємо, раніше Верховна Рада сказала "так" легалізації евроблях в Україні.

Проте пізніше виявилося, що цей закон, як і все в нашій країні, працює далеко не так, як того очікували мітингувальники. Тобто, власники автомобілів на єврономерах домоглися легалізації машин, але всі інші вимоги залишилися без уваги. Які саме – читайте в недавньому матеріалі "Знай.uа"

 Також ми повідомляли, що народний депутат  від партії Наш Край Сергій Шахов підтримав українських водіїв і відкрив суспільству очі на закон про євробляхи.