Експертиза щодо смертельної ДТП у Харкові встановила, що обвинувачена Олена Зайцева навіть на швидкості 106 кілометрів на годину могла загальмувати свій Lexus, щоб уникнути зіткнення з натовпом, однак цього не зробила. За словами фахівців, якщо б Геннадій Дронов почав рух на зелений, то ДТП б теж не було.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк відомо, у вівторок, 8 січня, в Харкові відбулося чергове засідання у справі смертельної ДТП на вулиці Сумській у Харкові за участю Олени Зайцевої та Геннадія Дронова. Під час нього захисники Зайцевої вимагали визнати автотехнічну експертизу неприпустимим доказом, однак Київський райсуд міста відмовився це робити.
Саму експертизу долучили до засідання тільки 20 грудня. У ній вказується, що Зайцева рухалася зі швидкістю 106 кілометрів на годину. Експертизу провели у Дніпровському науково-дослідному інституті судових експертиз за заявою адвоката Дронова Сергія Перепелиці.
У свою чергу, журналістка Тетяна Доцяк на своїй сторінці в соцмережі Facebook зазначила, що Зайцева навіть на такій великій швидкості могла загальмувати, щоб уникнути зіткнення з Дроновим.
«Коли загорівся жовтий Зайцева була на відстані у майже 120 метрів до зіткнення, а гальмівний шлях, якщо б загальмувала, склав би близько 90 метрів. Відповідно, якщо б хотіла – загальмувала б, і ДТП не було б. Якби Дронов стартував на зелений, то зіткнення з Lexus Зайцевої не було б також. Навіть якщо стартував би на зелений з того самого місця», – написала Доцяк.
Як повідомляв портал Знай.uа, у справі Зайцевої-Дронова прокурор подав клопотання до суду з проханням визнати експертизу, яка визначила швидкість руху авто Олени Зайцевої, належним доказом.
Також портал Знай.uа писав, що у понеділок, 8 січня, відбулося засідання щодо ДТП у Харкові, яка спричинила Олена Зайцева. Висновок автотехнічної експертизи зачитав суддя Віктор Попрас.