У США вчені впритул наблизилися до глибинного розуміння проблеми аутизму, а значить – до ймовірного лікування від цього дивного і страшного недуги. Так, дослідники з Інституту біологічних досліджень Солка (Каліфорнія, США) провели кілька експериментів, в ході яких спостерігали за розвитком стовбурових клітин, вирощених з нейронів людей, які мають ген аутизму, повідомляє науковий журнал Nature Neuroscience.

За даними науковців, аутизм і споріднені йому психічні розлади дають про себе знати в ранньому віці, але до цих пір нікому не вдавалося визначити першопричину психічного розладу. Для того, щоб зрозуміти, як зароджується і "працює" аутизм, вчені простежили, як розвиваються нейрони в стовбурових клітинах людей, які страждають цим розладом.

Були відібрані зразки стовбурових клітин восьми людей з аутизмом, а також у п'яти добровольців, клітини яких послужили "контрольною групою".

За технологією японського вченого Сін'я Яманака (Shinya Yamanaka) американські дослідники перетворили проби шкіри досліджуваних в iPS-клітини, з яких у чашках Петрі (прозорий лабораторний посудину у форму невисокого плоского циліндра, - ред.) ростили нейрони.

Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються "Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати

В лабораторних умовах вони стежили за тим, які гени в клітинах змінили структуру і передали спадкову інформацію. В результаті експерименту було відзначено, що клітини людей з аутическими розлади передавали генетичну інформацію швидше контрольних клітин волонтерів. Також їх нейрони росли швидше і утворювали більш складні гілки.

Нагадаємо, під Одесою чоловік жорстоко розправився з дружиною і з дочкою з аутизмом.

Також нагадаємо: дитина скрипить зубами уві сні: названа реальна причина, і це не глисти.

Нагадаємо, дитячий аутизм навчилися визначати по слуху.Медики виявили новий метод діагностики нервових розладів.

Як повідомляв Знай. ua, клітковину — дітям: дієтологи назвали денну норму харчових волокон. Харчовим волокнам відводиться важлива роль в роботі нашого організму.

Знай. ua писав, що великий живіт — коротка пам'ять: чим небезпечний черевної жир. Вісцеральний жир провокує розвиток слабоумства у чоловіків і жінок.