В Україні по-новому проводитимуть технічний огляд транспортних засобів.
У середу, 23 січня Кабінет міністрів на своєму засіданні затвердив відповідну постанову. Працювати вона почне через 3 місяці після його публікації. Тим, хто вже встиг пройти або отримати бланки для обов'язкового техогляду, до закінчення строків їх дії, заново проходити перевірку в такому випадку не потрібно.

Про це пише UBR.

Для боротьби з корупцією при проходженні техоглядів, в уряді пропонують фіксувати процес на фото, по якому повинно бути чітко видно, марку, колір, номер і дату проходження техконтролю. По завершенню перевірки, кожному транспортному засобу видадуть відповідну наклейку (мітка радіочастотної ідентифікації) про те, що трансорт пройшов відповідну перевірку.
У майбутньому їх в автоматичному режимі зможуть дистанційно прочитувати дорожні камери. Розміщуватися наклейка має у верхньому правому кутку вітрового скла.


На сьогоднішній день в Україні зареєстровано близько 1 млн комерційних транспортних засобів, з яких більше 370 тис. автобуси. Вони мають проходити техогляд двічі на рік. Але переймаються цим не всі перевізники. За запевненням чиновників, обов'язковий техогляд в 2017 році пройшло на 50 тис. машин менше, ніж у 2016-м.


А всього за 2017 рік минуло менше 770 тис. транспортних засобів. Крім того, часто перевізники використовують підроблені бланки про проходження ТО або протоколи обов'язкового технічного контролю, які були анульовані раніше.

Крім того документ має також контролювати всі організації та видавати їм право на проведення техоглядів.

Як повідомляв раніше Знай.ua, українці пішли війною проти нахабних маршрутників.

Також Знай.ua писав, що через хуртовини більшість доріг в Україні опинились у сніговій пастці. На голових трасах обмежили рух, а водії великогабаритного транспорту попросили не заїжджати до Києва.

Популярні новини зараз
Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною
Показати ще

Дивіться: Рік кривавих аварій наукраїнських дорогах