У Києві провідник відмовився пропустити пасажирів, ущемляючи права жінок.

Про інцидент розповіла у своєму Facebook журналістка Оксана Расулова, уточнюючи, що прояв сексизму сталося на вокзалі "Київ-Пасажирський".

Укрзалізниця
Укрзалізниця

"Укрзалізниця". 2019 рік. Провідник не хоче пропускати в вагон, поки першим не зайде чоловік", – зазначає журналістка.

У мережі здивувалися поведінкою провідника. Але також користувачі розповіли, що таке відбувається не перший раз.

Популярні новини зараз
Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Залишилось два дні: українців попереджають востаннє Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою
Показати ще

"Зайшла першою зі словами: мама каже, що у мене чоловічий характер", – пояснює одна з користувачок, коментуючи публікацію.

Нагадаємо, Укрзалізниця шокувала умовами в найдорожчому інтерсіті: світла немає, туалет не працює, сидіння як в маршрутці

Херсонський громадський активіст Ібрагім Сулейманов поділився враженнями про те, як їздив поїздом Інтерсіті (1-м класом):

«Світла в купе немає, сидіння такі ж, як у херсонській маршрутці, страшно сідати, щоб не забруднитися, туалет не працює.

Як раніше повідомляв "Знай.ua" Новий залізничний оператор задовольнить українців: в Європу за лічені години

Оператор пасажирських перевезень з Чехії хоче запустити перший поїзд в Україну. Новий рейс буде з'єднувати Прагу і Львів.

Перша поїздка за новим маршрутом повинна відбутися в грудні 2019 року.

Про це передає Rynek kolejowy.

Новий маршрут повинен задовольнити попит українців на поїздки в Європу.

Також Знай.ua" писав про те, що Подорожчання чаю і постільної білизни: Укрзалізниця пояснила своє нахабство

Популярні послуги в поїздах нещодавно знову подорожчали. "Укрзалізниця" підвищила цены на і негативно відреагували пасажири. Чому знову відбувся черговий стрибок цін, пояснили представники перевізника.

Про це пише "businessua.com".

За словами керівництва "Укрзалізниці", подорожчання послуг - це була вимушена міра, і на це є кілька причин:

"Ціни на послуги для пасажирів були переглянуті у зв'язку з активним зростанням вартості складових для забезпечення пасажирів - матеріалів, палива, електроенергії, що впливає на собівартість послуг. Крім цього, вартість послуги надання в користування комплектом постільних речей у вагонах, що належать АТ "Укрзалізниця", нижче, ніж в країнах СНД", -зазначили представники українського первізника.