Останнім часом в ТОВ "Закарпаттяенергозбут" надходить багато скарг з приводу неможливості оплатити рахунки за спожиту електроенергію через термінали окремих банків, зокрема, "ПриватБанку" і в системі "Приват24".

Згідно інформації ТОВ "Закарпаттяенергозбут", що між підприємством і "ПриватБанком" ще в кінці січня 2018 укладено угоду про прийняття платежів від споживачів.

Але за певної причини, не залежні від енергопостачальника, в електронних системах згаданого банку не "підтягує" реквізити ТОВ "Закарпаттяенергозбут". У "Приватбанку" запевнили дирекцію підприємства про максимально оперативне вирішення даного питання.

Наголошується, що оплачувати рахунки через термінали, інші електронні сервіси "Приватбанку", як і інших банків, можливо, якщо ввести вручну всі реквізити, зазначені у ваших платіжках. Крім того, реквізити можна знайти на офіційному сайті ТОВ "Закарпаттяенергозбут".

Популярні новини зараз
Телефон у ліжку - пряма дорога до могили: чим небезпечний смартфон поруч із вами під час сну Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно "Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Показати ще

Раніше ми писали про те, що миколаївці повинні платити тільки за реально надані послуги електропостачання. Не може бути переплати за послугу і подвійних рахунків.

Так, за дорученням голови Миколаївської облдержадміністрації Олексія Савченка, в п'ятницю, 1 лютого, керівники АТОВ "Миколаївобленерго" і ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія" надали роз'яснення щодо процедури оплати населенням рахунків за спожиту електроенергію.

Нагадаємо, що в лютому українці отримали нові платіжки за електроенергію, цифри в яких, м'яко кажучи, шокують. Через реформу на енергоринку старих обленерго більше немає. Вони розділилися на дві компанії.

Як повідомляв портал Знай.uа, жителі Миколаєва повідомили, що внаслідок змін в оплаті за електропостачання, вони не знають, як оплатити рахунки.

Також портал Знай.uа писав, що у співробітників державного банку "ПриватБанк" не позичати креативності. Так, для відповіді клієнтам вони використовують весь політ фантазії. Багатьох користувачів мережі здивувала оригінальність таких текстів.