Останнім часом в ТОВ "Закарпаттяенергозбут" надходить багато скарг з приводу неможливості оплатити рахунки за спожиту електроенергію через термінали окремих банків, зокрема, "ПриватБанку" і в системі "Приват24".

Згідно інформації ТОВ "Закарпаттяенергозбут", що між підприємством і "ПриватБанком" ще в кінці січня 2018 укладено угоду про прийняття платежів від споживачів.

Але за певної причини, не залежні від енергопостачальника, в електронних системах згаданого банку не "підтягує" реквізити ТОВ "Закарпаттяенергозбут". У "Приватбанку" запевнили дирекцію підприємства про максимально оперативне вирішення даного питання.

Наголошується, що оплачувати рахунки через термінали, інші електронні сервіси "Приватбанку", як і інших банків, можливо, якщо ввести вручну всі реквізити, зазначені у ваших платіжках. Крім того, реквізити можна знайти на офіційному сайті ТОВ "Закарпаттяенергозбут".

Раніше ми писали про те, що миколаївці повинні платити тільки за реально надані послуги електропостачання. Не може бути переплати за послугу і подвійних рахунків.

Так, за дорученням голови Миколаївської облдержадміністрації Олексія Савченка, в п'ятницю, 1 лютого, керівники АТОВ "Миколаївобленерго" і ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія" надали роз'яснення щодо процедури оплати населенням рахунків за спожиту електроенергію.

Нагадаємо, що в лютому українці отримали нові платіжки за електроенергію, цифри в яких, м'яко кажучи, шокують. Через реформу на енергоринку старих обленерго більше немає. Вони розділилися на дві компанії. 

Як повідомляв портал Знай.uа, жителі Миколаєва повідомили, що внаслідок змін в оплаті за електропостачання, вони не знають, як оплатити рахунки. 

Також портал Знай.uа писав, що у співробітників державного банку "ПриватБанк" не позичати креативності. Так, для відповіді клієнтам вони використовують весь політ фантазії. Багатьох користувачів мережі здивувала оригінальність таких текстів.