Пасажири "Укрзалізниці", які купують квитки у вагон СВ, все одно не застраховані від холоду і задуваючого у віконні щілини вітру. Якщо ж з вами сталося щось подібне, поскаржитися на відсутність сервісу не вдасться, а провідник обмежиться стандартними відмовками.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСвою історію поїздки в поїзді "Київ-Чернівці" розповіла на Facebook Яна Балацко. Вона так і не зрозуміла, за який саме "підвищений комфорт" заплатила 1465 гривень.
"Хто ж думав що вагон прибув з далекого минулого з вічним „дме з вікна“. Навіть боюся дізнатися якого року виробництва цей вагон. Так, опалення є, але це не рятує… Електронний термометр несправний, в вагоні 148 градусів бути не могло. Благо була ніч і у мене була можливість зняти зимову куртку і лягти під дві ковдри. Мабуть на цей випадок в "купе" і є три ковдри".
Оперативно подати скаргу дівчина не змогла, на що також звернула увагу залізничників:
"У вагоні не було плаката з номерами телефонів, куди можна скаржитися на поганий сервіс. І зателефонувати можна лише біля міст, так як зв'язок, природно, переривається у дорозі".
Пасажирка все-таки сподівається, що її випадок - одиничний, а не систематичний:
"Я бачила інші вагони СВ на цьому ж маршруті, вони нові, комфортні, не чула про такі проблеми. Що сталося цього разу, і де відкопали сей шедевр?".
Нагадаємо, що региональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" уклала угоду з ТОВ "Полюванням" щодо поставок бронежилетів виробництва ТОВ "Балістика" однак виробник заявив, що не продавав ніякої продукції підряднику. Компанії уклали угоду 28 грудня, а результатами тендеру на суму 462 тисяч гривень.
Як повідомляв портал Знай.uа, поїзд втратив пасажирку по дорозі в Херсон.
Також Знай.uа писав про те, що українцям розповіли, скільки вони заплатять за користування першою платною дорогою.