Держбанк "ПриватБанк" відповів обуреному клієнту про те, як рахунок його особистих грошей без боргів раптово виявився заблокованим. В соціальних мережах та на офіційному сайті банку розгорівся справжній скандал.

Про це стало відомо завдяки активному обговоренню проблеми клієнтами банку в мережі.

Приватбанк
Приватбанк

"При оплаті товару 18.03.2019, мені сказали, що коштів на рахунку немає. Ця інформація шокувала мене, так як я впевнена в тому, що кошти на картці є. Прийшовши додому я побачила смс повідомлення від банку про те, що обслуговування рахунків призупинено у зв'язку з п. 1.1.3.2.14 Уіп. Я подзвонила на гарячу лінію (3700), де мені відповіли, що моя картка на перевірці, яка триватиме 15 днів. Причину припинення мені не пояснили. Чому я не можу отримати свої гроші?! Я залишилася без засобів на існування!!! Ніякої заборгованості у мене немає. Я одна виховую дитину!", - повідомила клієнтка банку.

Популярні новини зараз
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Показати ще

У свою чергу служба підтримки "Приватбанку" відреагувала на цей відгук. Банк висловив жаль через ситуацію, а також повідомив про рішення прикрій ситуації.

"Приносимо свої вибачення за доставлені незручності. Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.", - відповіли в Приватбанку.

Варто нагадати, що державний банк "ПриватБанк" знову потрапив у скандал. На цей раз клієнт поскаржився на раптове блокування картки. Про це стало відомо завдяки відгуку на сайті Мінфін. Клієнт банку поскаржився, що його кредитну картку заблокували. При цьому він був клієнтом банку протягом 12 років, а про блокування його ніяк не попередили.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що клієнти Приватбанку виявили безпідставне списання коштів з рахунків, на які співробітники установи ніяк не можуть пояснити. Користувач мережі Максим Худенко поділився історією про те, як він позбувся своїх грошей.

Нагадаємо, "ПриватБанк" атакують шахраї в "Приват 24": ваших грошей може не стати в одну мить.

Як повідомляв Знай.uа нова схема шахрайства знищує Android: як вберегтися.

Знай.uа писав, "Glovo просто знахабніли": українка розповіла про чудеса акцій, мережа кипить від обурення.