Клієнти "ПриватБанку" обурені новими вимогами банку. Так, з'явилася інформація, що держбанк "ПриватБанк" визначив нові умови і вимоги при яких установа для громадян самостійно встановлює розмір "кредитного ліміту". У підсумку, банку довелося відповідати на гнівний відгук незадоволеного клієнта.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо завдяки відгукам клієнтів банку та активному обговоренню у коментарях під ними.
"3 роки тримав депозит 150 000 грн в цьому банку. Якийсь час тому банк запропонував кредит 50 000. Погодився. З щомісячним погашенням. Все було нормально поки не довелося переоформляти депозит. На наступний день після переоформлення прийшло привітання від банку Вам знизили кредит на 20000 без будь-якого попередження.", - обурено розповів клієнт банку.
Під відкликанням служба підтримки "ПриватБанк" відповіла на дане звернення, а також повідомила про те, в яких випадках і як банк визначає необхідність знижувати або підвищувати "кредитний ліміт".
"Дозвольте Вам повідомити, що розмір кредитного ліміту встановлюється для кожного клієнта індивідуально і залежить від безлічі чинників, наприклад, як: наявність довідки про доходи, закордонного паспорта або документів, що підтверджують володіння майном; кредитна історія в Приватбанку і в УБКІ, наявність депозитів, поточних рахунків, платежів, інших продуктів Приватбанку і т. п.", - відповіли співробітники Приватбанку.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що українська влада планує одночасно ліквідувати кілька популярних банків. Мішенню виявилися чотири кредитних "контори". А саме: "Софійський", "Укрбізнесбанк", "Петрокоммерц-Україна" і "Укрінбанк".
Нагадаємо, ПриватБанк масово блокує рахунки: сотні мільйонів гривень недоступні клієнтам.
Як повідомляв Знай.uа ПриватБанк самовільно знімає гроші з карток: обурені українці вимагають пояснень.
Знай.uа писав, по вуха в боргах: Україна набралася рекордних боргів, віддавати будемо до пенсії.