Націоналізований "ПриватБанк" потрапив у новий гучний скандал. Відомо, що фінустанова потрапила у конфліктну ситуацію з-за "Нової пошти", підвела кур'єрська служба. Так, під час оплати у клієнта списалися гроші, але інформація про оплату з боку банкомату не настав.

Про це стало відомо завдяки незадоволеному відкликання клієнта банку в соціальних мережах.

Відгук клієнта і відповідь служби підтримки

"Розплатився на новій пошті своєю карткою для виплат, але оплату було скасовано і не пройшла… хоча гроші було списано… як сказав оператор нової пошти, що нічого страшного гроші повернуться через 5-10 хвилин… у підсумку дві години прочекав і нічого… після чого зателефонував на гарячу лінію привату… в результаті "вони створили бачиш заявку на повернення коштів" яку протягом 5-7 днів буде оброблено… разом сьогодні 7 квітня… не відповіді не привіту", - заявив клієнт Приватбанку.

ПриватБанк
ПриватБанк

У свою чергу в службі підтримки "Приватбанку" відреагували на даний відгук, де повідомили про правила повернення та вимоги яких необхідно дотримуватись клієнту.

"Сума автоматично повертається на 11-й день на баланс картки, за умови, що від торгової точки немає запиту на списання. У разі, якщо суму списано, то банк проводить оспорювання, згідно до правил міжнародної платіжної системи. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином, в якому була операція. За цей час Ви можете звернутися до одержувачу коштів та вимагати відшкодування. У разі, якщо одержувач відмовить у вашому проханні, то з нашого боку буде виставлено спір. Хочемо звернути увагу, що він розглядатиметься в строк до 120 днів.", - зазначили в банку.

Нагадаємо, у ПриватБанку пояснили чому їх сервіс перенаправляв на сайт Зеленського.

Як повідомляв Знай.uа в Приватбанку зробили тривожну заяву: найпопулярніша послуга пішла на дно.

Також Знай.uа писав, українці зможуть використовувати смартфони замість касового апарату.