До головного українського банку "Приват" звернувся клієнт, якому без попередження знизили раніше встановлений кридитный ліміт. Там спробували пояснити ситуацію, повідомляє видання "Бізнес.медіа" з посиланням на відгук клієнта на сайті Мінфін.

"Користувався «ПриватБанком» з 2007 року. Все було більш-менш о'кей весь цей час, як з точки зору ПП, так і з точки зору користувача «цивільним» банком. Все було добре, крім непередбачуваних дій. «Приват» пару разів без дозволу встановлював мені кредитний ліміт. А тепер ось (третій раз поспіль) без попередження знижував його. Все добре, але я розраховував на ці гроші. Звичайно, підтримка щоразу відповідає в дусі «оцінивши фактори… ми вирішили знизити кредитний ліміт». Звичайно, я сам дурень, що вирішив покластися на кредитні кошти (і я розумію, що це гроші банку, зрозуміло) — але ось такі дії без будь-якого попередження недопустимі." пише клієнт

ПриватБанк
ПриватБанк

Представник служби підтримки Приватбанку повідомив про причини такої ситуації та можливі рішення.

"Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємно :(. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку: рішення ще може бути змінене в майбутньому. Для цього:
- продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо Універсальною карткою;
- можете надати документи, що підтверджують доходи. Виконання цих простих рекомендацій, що значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту.", - відповіли в Приватбанку.

Як повідомляв раніше Знай.uа, ПриватБанк оскаржив рішення Окружного адмінсуду Києва про незаконність процедури націоналізації банку.

Також портал Знай.uа писав, що ПриватБанк анонсував нову послугу онлайн, без комісій та цілодобово.