Вітчизняний бренд «Хортиця» на світовому ринку за перші дев'ять місяців 2019 року показав приріст продажів на 35% в порівнянні з дев'ятьма місяцями 2018 року.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа даними виробника, найвищий приріст показали такі країни, як США, Канада, Ізраїль і Корея.
Головним фактором успіху виробники вважають використання інноваційних технологій у виробництві. «Хортиця» застосовує технологію 7 ступенів фільтрації горілки і 7 рівнів дистиляції, а також використовує артезіанську воду і спирт нового покоління «Пшенична сльоза».
На думку фахівців, Хортиця це приклад кращої горілки, в якій використовується саме високоякісна сировина у виробництві міцного алкоголю.
Нагадаємо, що в цьому році авторитетне британське видання Drinks International опублікувало рейтинг найпопулярнішого в світі алкоголю. За його результатами, в категорії «Горілка» «Хортиця» стала єдиною вітчизняною горілкою в трійці світових лідерів.