Вітчизняний бренд «Хортиця» на світовому ринку за перші дев'ять місяців 2019 року показав приріст продажів на 35% в порівнянні з дев'ятьма місяцями 2018 року.

За даними виробника, найвищий приріст показали такі країни, як США, Канада, Ізраїль і Корея.

Головним фактором успіху виробники вважають використання інноваційних технологій у виробництві. «Хортиця» застосовує технологію 7 ступенів фільтрації горілки і 7 рівнів дистиляції, а також використовує артезіанську воду і спирт нового покоління «Пшенична сльоза».

На думку фахівців, Хортиця це приклад кращої горілки, в якій використовується саме високоякісна сировина у виробництві міцного алкоголю.

Нагадаємо, що в цьому році авторитетне британське видання Drinks International опублікувало рейтинг найпопулярнішого в світі алкоголю. За його результатами, в категорії «Горілка» «Хортиця» стала єдиною вітчизняною горілкою в трійці світових лідерів.

Популярні новини зараз
Гребуть усіх, навіть з проблемами зі здоров'ям: ТЦК можуть мобілізувати "тимчасово непридатних" українців Правила нарахування "комуналки" зміняться: українці самі визначатимуть суми у квитанціях Кожен десятий робить це замість сексу: дослідники показали невтішну статистику Стаж на це не впливає: чотирьом категоріям пенсіонерів підвищать пенсії вже у липні
Показати ще