Вітчизняний бренд «Хортиця» на світовому ринку за перші дев'ять місяців 2019 року показав приріст продажів на 35% в порівнянні з дев'ятьма місяцями 2018 року.

За даними виробника, найвищий приріст показали такі країни, як США, Канада, Ізраїль і Корея.

Головним фактором успіху виробники вважають використання інноваційних технологій у виробництві. «Хортиця» застосовує технологію 7 ступенів фільтрації горілки і 7 рівнів дистиляції, а також використовує артезіанську воду і спирт нового покоління «Пшенична сльоза».

На думку фахівців, Хортиця це приклад кращої горілки, в якій використовується саме високоякісна сировина у виробництві міцного алкоголю.

Нагадаємо, що в цьому році авторитетне британське видання Drinks International опублікувало рейтинг найпопулярнішого в світі алкоголю. За його результатами, в категорії «Горілка» «Хортиця» стала єдиною вітчизняною горілкою в трійці світових лідерів.

Популярні новини зараз
Кожні кілька днів: експерт попередив про нову тактику масованих атак В Україні визначили,в якому віці не можна сідати за кермо: що змінилося для водіїв У школах можуть скасувати ДПА Порошенко використав похорон Парубія для цинічної політичної самореклами – експерт
Показати ще