Про це заявив член правління "Укрзалізниці «Франтішек Буреш в ефірі телеканалу "Україна 24".

"Треба швидше працювати з реформою «Укрзалізниці», і не тільки «Укрзалізниці», а взагалі із залізничним ринком України. Ми повинні дозволити, повністю лібералізувати залізничні перевезення в Україні. Причому обов'язково необхідно, щоб були дотримані євростандарти і закони України», - сказав Буреш.

За його словами, найближчим парламенту необхідно прийняти закон Про залізничний транспорт, а від уряду потрібно ввести в дію ряд регуляторних норм.

"Кабінет Міністрів України повинен ввести в експлуатацію регуляторні заходи, інституції, які спостерігатимуть над лібералізованим ринком», - повідомив Буреш.

Він підкреслив: реформування "Укрзалізниці" у відповідність з європейськими стандартами сприятиме розвитку ринку перевезень і встановленню на ньому прозорих правил.

Популярні новини зараз
Monobank "заморожує" особисті кошти українців: хто може залишитися без копійки Обличчя заросло волоссям: 26-річна африканка раптово перестала голитися і отримала вау-ефект Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей
Показати ще

"Європейський стандарт залізниць говорить про те, що на ринку залізничному повинна існувати незалежна, повністю лібералізована і повністю під державним контролем функціонуюча інфраструктура. На цій інфраструктурі по прозорих, транспарентних тарифах повинні кататися, все одно, приватні або державні перевізники. І ці прозорі, транспарентні правила будуть дозволяти піднімати роботу демонополізованого ринку", - пояснив Буреш.

Раніше економіст Борис Кушнірук зазначив, що "Укрзалізниця" стане привабливою для інвестора тільки після поділу на окремі бізнеси збиткових пасажирських перевезень і прибуткових вантажних. На його думку, проведення реформи "Укрзалізниці" сприятиме підвищенню ефективності залізничних перевезень.

У свою чергу народний депутат України Людмила Буймістер підкреслила, що зараз "Укрзалізниця" працює абсолютно неефективно, і реформа компанії є запорукою виживання вітчизняної промисловості, яка несе значні збитки через завищені тарифи на перевезення і втрачає конкурентоспроможність на світових ринках.