Насправді цінники з "9" наприкінці дійсно мають "магічний" вплив на покупців, хоча більшість людей про це не здогадується.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНа Proгроші розповіли в чому секрет цінників з дев'ятками. Дослідники ринку ще наприкінці ХХ століття визначили, що цінники з дев'яткою продають набагато краще, ніж цінники з іншими цифрами.
Науковці пояснюють це тим, що люди читають цифри зліва направо. Все через те, що найважливіша інформація міститься в першій цифрі зліва. Отже, ціна 45,99 гривні перетворюється на "трохи більше ніж 40 гривень".
Покупці не бачать великої різниці між 20 і 25 гривень. Але, якщо ви знизите ціну на одну копійку – до 19,99 і 24,99 – то різниця раптом стає істотною. Коли покупець бачить круглу цифру, то у нього виникає враження, що ціна завищена. Наразі багато людей з критичним мисленням одразу вираховує систему "дев'яток", однак лди похилого віку безнадійно наївні та ведуться на таку "магію".
Авторство приписують американському комерсанту 19 століття Роуленду Мейсі, засновнику відомої роздрібної мережі Macy's. Він перший, хто розмістив рекламу з дев'ятками в газеті у 1880 році.
Нагадаємо, ми писали, що не маргарин, а масло? Українців нагодували штучною партією молочки, попастися міг кожен.
Як повідомляв "Знай.ua" АТБ, Сільпо, Ашан та Metro запустили сезон зимових знижок: де найнижчі ціни.
Також "Знай.ua" інформував, як швидко і легко почистити мікрохвильову піч за допомогою популярного цитруса.