Насправді цінники з "9" наприкінці дійсно мають "магічний" вплив на покупців, хоча більшість людей про це не здогадується.

На порталі Proгроші розповіли в чому секрет цінників з дев'ятками. Дослідники ринку ще наприкінці ХХ століття визначили, що цінники з дев'яткою продають набагато краще, ніж цінники з іншими цифрами.

Покупець. Фото: Youtube
Покупець. Фото: Youtube

Науковці пояснюють це тим, що люди читають цифри зліва направо. Все через те, що найважливіша інформація міститься в першій цифрі зліва. Отже, ціна 45,99 гривні перетворюється на "трохи більше ніж 40 гривень".

Покупці не бачать великої різниці між 20 і 25 гривень. Але, якщо ви знизите ціну на одну копійку – до 19,99 і 24,99 – то різниця раптом стає істотною. Коли покупець бачить круглу цифру, то у нього виникає враження, що ціна завищена. Наразі багато людей з критичним мисленням одразу вираховує систему "дев'яток", однак лди похилого віку безнадійно наївні та ведуться на таку "магію".

Популярні новини зараз
"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Київ під загрозою віялових відключень світла: ситуація "контрольована", але не дуже Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків Валютний ринок чекають важливі зміни: як можна буде здати чи купити долари
Показати ще

Авторство приписують американському комерсанту 19 століття Роуленду Мейсі, засновнику відомої роздрібної мережі Macy's. Він перший, хто розмістив рекламу з дев'ятками в газеті у 1880 році.

Нагадаємо, ми писали, що не маргарин, а масло? Українців нагодували штучною партією молочки, попастися міг кожен.

Як повідомляв "Знай.ua" АТБ, Сільпо, Ашан та Metro запустили сезон зимових знижок: де найнижчі ціни.

Також "Знай.ua" інформував, як швидко і легко почистити мікрохвильову піч за допомогою популярного цитруса.