В інтернеті найчастіше купують електроніку, одяг і косметику. В основному покупцями є молоді люди з високим рівнем доходів.

Товари в інтернеті купують з-за більш низьких цін, ніж у звичайних магазинах. Також на вибір впливає асортимент і зручність покупок. Всього в інтернеті купують техніку і електроніку (23%), одяг, взуття, аксесуари (25%), косметику і парфумерію (19%). Хоча б один раз у житті ці категорії купували в інтернеті 67-84% опитаних українців.

5-8% користувачів купують онлайн товари повсякденного використання, товари для дітей, оформляють доставку готової їжі. У середньому техніку і електроніку купують 5-8 разів на рік. В 70% випадків - це покупки в інтернеті. 30% - у звичайних торгових точках. Одяг, взуття, аксесуари купують близько 15 разів на рік. В інтернеті - в 50% випадків. Часто цю категорію відмовляються купувати онлайн із-за складності уточнити параметри і характеристики речі.

Популярні новини зараз

Зірка "Жіночого кварталу" Лера Товстолес розкрила закулісся "весілля" Лесі Нікітюк: "Боже, наречена"

Щасливий Пономарьов показав, заради чого подолав 6,5 тисяч кілометрів - "9 років"

Аліна Гросу оголилася просто в літаку після "пропажі": "Додому..."

Анна Богдан залишила обручку Міші Заливако і втекла до Джесіки з "Холостяка"

Показати ще

Косметика і парфумерія купується близько 14 разів на рік. У половині випадків це також покупки в інтернеті. Правда клієнти побоюються потрапити на підробку. Серед інших категорій, які в інтернеті купують частіше, ніж в звичайних магазинах, це спортивні товари, товари для дому, автомобільні товари. Для більшості категорій основними перевагами покупок в інтернеті залишаються ціни, широкий асортимент і зручність.

Варто відзначити, що українці використовують понад 34 мільйона платіжних карток. Найчастіше розраховуються картками в магазинах, оплачують покупки в інтернеті. Також популярні перекази з картки на картку.

Раніше портал "Знай.uа" писав про просте правило, яке зробить покупки в інтернеті приємнішими. В Україні і в світі інтернет-торгівля витісняє звичні нам форми ринку. Навіть великі супермаркети констатують зниження прибутку. Покупки в мережі дійсно зручніші. Разом з ними вам не обов'язково їхати в інший кінець міста, стояти в черзі і потім з'ясувати, що вашого товару немає в наявності. Однак у таких покупок є і свій мінус. Як правило подібні товари важче повернути, а крім того можна і зовсім зіткнуться з шахраями. Дізнайтеся простий спосіб перевірити продавця на доброчесність.