У липні 2018 року в Україні було продано 6,3 тис. нових легкових автомобілів, що всього на 1% більше, ніж за аналогічний місяць минулого року.

Про це повідомляють ЗМІ.

Так, українці в липні 2018 року добре купували автомобілі Toyota і Skoda. Вони зайняли 2-е і 3-е місце відповідно за кількістю проданих машин. Зовсім трохи від них відстала компанія Hyundai.

У свою чергу, продажі BMW в Україні в липні 2018 року збільшилися на 14%, а Mitsubishi - на цілих 50%.

Дуже активно в липні працювали дилери китайських компаній. Особливо вразили продажу Chery - + 28%. За рахунок чого таке швидке зростання?

Перш за все, за рахунок кросоверів. Chery зараз пропонує кілька моделей кросоверів, що забезпечує її хороші продажі.

Популярні новини зараз
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Показати ще

Які моделі були найпопулярнішими в Україні в липні?

Це як і раніше Renault Duster, Skoda Octavia, Kia Sportage, Renault Logan, Toyota RAV4, і Hyundai Tucson. До речі, недавно в нашій країні почалися продажі оновленого Tucson. У базовій комплектації він коштує від 643 200 гривень.

Разом з тим варто відзначити, що за кілька останніх місяців кількість машин на іноземних номерах в Україні зросла до 315 тисяч, майже половина з них (125 тисяч) ввезені із порушенням терміну транзиту (тимчасового перебування).

Запропоновані законопроекти (№8487 і №8488 ) повинні були стати компромісним рішенням для всіх. Мова йде про зміни до митного та податкового кодексів, які передбачають зниження акцизу на імпортні автомобілі та скасування вимоги щодо екологічного стандарту "Євро-5". Але при цьому документи посилюють контроль з боку митної служби та поліції.

Ціна закону

Керуючись новими правилами, акцизний податок на імпортні авто розраховуватиметься за сталою формулою. Базова ставка для авто з бензиновим двигуном складатиме 50 євро, для авто на дизелі – 75 євро. Загальна сума акцизного податку дорівнюватиме базовій ставці, помноженій на коефіцієнт об’єму двигуна та коефіцієнт віку.

Наприклад, оформлення авто 2011 року випуску з бензиновим двигуном об’ємом 1600 см³ коштуватиме 560 євро. (50 євро х 1,6 (1600 см3/1000) х 7 років = 560 євро)

Для авто з дизельним двигуном об’ємом 2000 см³ і віком 10 років розмитнення обійдеться в 1500 євро. (75 євро х 2 (2000 см3/1000) х 10 років = 1500 євро).

Крім того, новий закон передбачає чіткі правила взаємодії Державної прикордонної служби і Національної поліції. Митники передаватимуть правоохоронним органам інформацію про порушення термінів транзиту, а поліцейські пильніше відслідковувати такі авто і виписуватимуть штрафи.

ВР ухвалила у першому читанні законопроект щодо зменшення податку на авто з Європи

Нагадаємо, скільки платять європейці за розмитнення авто.

Як повідомляв "Знай.ua", рейтинг країн-постачальників євроблях в Україну.

Також "Знай.ua" писав, кому держава "даруватиме" євробляхи.