Найближчим часом школярів сільської місцевості можуть перевести на дистанційну форму навчання.

Подібну альтернативу класичній системі запропонувала в ефірі одного з українських телеканалів міністр освіти і науки Лілія Гриневич.

Втім, у таких змін є й свої мінуси, про які скаже кожен психолог – відсутність соціалізації, тобто елементарних навичок спілкування у колективі.

На думку міністра, таку форму освіти слід поки що запровадити тільки частково, але за умови, що процесом керуватимуть добре навчені педагоги.  Не враховані також головні проблеми тієї ж таки сільської місцевості: не у всіх є доступ до інтернету, тому доведеться створювати цілу мережу опорних шкіл.

Слід відзначити, що головний принцип дистанційної освіти – батьки повинні брати на себе відповідальність на рівні із вчителями, контролювати особистий час дітей і створювати комфортні умови. Не у кожного мешканця віддалених регіонів є технічна та фінансова можливість для цього: наприклад, купити комп'ютер, необхідну літературу, обладнати робоче місце.

Доведеться обзавестися й мікрофоном, принтером, сканером, постійно оплачувати послуги інтернету, самому розбиратися в особливостях програми та вести на відстані спілкування із дирекцією та викладачами, постійно складати графік.

Як повідомляв портал "Знай.ua", названі головні причини гальмування законопроекту про освітню реформу.