Харківський суд завершив допити всіх п’ятьох експертів Інституту Бокаріуса, які робили комплексне дослідження у справі про смертельну ДТП за участю Олени Зайцевої, внаслідок якої загинуло шестеро людей. Експертиза комплексна, а її рішення – колегіальне. Тому ніхто з експертів, по суті, не бере на себе персональної відповідальності.

Складається враження, що експерти навіть не намагаються встановити істину, виконуючи роботу формально. Про це пише "Уніан".

Так, зокрема що стосується швидкості "Лексуса" Зайцевої. Інформацію з електронної системи "Лексуса", де швидкість авто вказана 102 км/год, зовсім не беруть до уваги. Мовляв, точно невідомо, коли саме збережені ці дані – чи за кілька хвилин перед аварією, чи в момент зіткнення.

І не зважаючи на те, що низка громадських експертів заявляють, що ці показники були зафіксовані в той момент, після якого авто вже не могло рухатися, до уваги чомусь беруться свідчення пасажирки Зайцевої, яка заявила, що "Лексус" рухався зі швидкістю70-75 км/год.

Захисник Дронова невпинно, формулюючи по-різному, просив експертів показати, де вони, як фахівці, проводять лінію перехрестя, що необхідно для того, щоб зрозуміти, чи виїхав Дронов на перехрестя ще на жовтий, чи вже на зелений сигнал світлофора, адже від цього залежить ступінь вини.

Популярні новини зараз
Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору В Україні готується революція у житловій сфері
Показати ще

Однак, жоден експерт так і не взяв на себе відповідальність і не показав цю лінію. Відповіді експертів просто вражали: "Це не моя компетенція", "Ця лінія уявна, я не можу її провести"…

Ще один цікавий факт: у день аварії стоп-лінії, на якій мало зупинитися авто Дронова, на перехресті не було взагалі. Її домалювали тільки через добу. Але це в суді мало кого цікавить.

Червону "Мазду", із якою начебто влаштувала перегони Зайцева, знайти теж не вдалося.

Багато запитань виникає й щодо зникнення лікаря-нарколога Олени Федірко, яка оглядала Зацейву після ДТП та робили забір біоматеріалів для проведення дослідження. Ця досвідчений лікар зі стажем понад 20 років зафіксувала ознаки наркотичного сп’яніння у Зайцевої, однак чомусь начебто набрала дуже мало рідин для проведення аналізу. Федірко раптово звільнилася з роботи й зникла, за місцем проживання.

Нагадаємо, 7 серпня суд дозволив розпочати розшукові дії, доручив поліції знайти лікаря-нарколога Олену Федірко і доставити на наступне засідання, яке відбудеться 11 вересня о 14:00.

Незважаючи на те, що адвокат сімей постраждалих долучає до матеріалів справи документ від профільної установи МОЗ України, що наявність цих речовин в організмі Зайцевої говорить про те, що вона на момент ДТП перебувала під дією наркотичних засобів, а це – обтяжувальні обставини, слідчі впритул цього не бачать і навпаки притягують за вуха позитивні моменти для Зайцевої. Наприклад, щире каяття, визнання вини та матеріальну компенсацію частині постраждалих (мати Зайцевої анонімно переказала кожному по 50 тис грн, однак більшість, коли дізналися, від кого гроші, одразу ж від них відмовилися. Попри це, на думку слідчих, часткова компенсація – фактор, що зменшує вину.

Враховуючи все це, що ми маємо "у залишку"?

Дронов вини не визнає, відтак у нього немає полегшень. Тож йому загрожує 10 років тюрми. Зайцевій, чий автомобіль убив шістьох людей прямо на тротуарі, з "полегшувальними обставинами" загрожує, максимум, 7 років.

Нагадаємо, справу Зайцевої паралізувало зникнення свідка - на останнє засідання суду не з'явилася Олена Федірко, лікар-нарколог, яка оглядала Зайцеву після наїзду на пішоходів та виявила в неї наркотичне сп’яніння.

Як повідомляв "Знай.ua", у Супрун знайшли докази провини Зайцевої.

Також "Знай.ua" писав, що стало відомо, скільки часу Зайцева гуляє на волі.