Небагато часу залишилося до Всесвітньої конференції розробників WWDC 2019, де Apple анонсує свою нову операційну систему iOS 13. Ми вже знаємо, що ОС отримає темний режим і велика кількість інших нововведень. Однак, нова OS зможе подружитися ближче з iPad, так як раніше ця ОС була не дуже якісно оптимізована.

На думку дизайнера Даніеля Корпая, основним зміною в iOS 13 стане переосмислена багатозадачність. Їм навіть був розроблений спеціальний концепт, який демонструє принцип роботи. Сама по собі система не хитромудра, але реалізувати вийде тільки на продуктивних, а значить нових планшетах.

Справа в тому, що режим “Split View” зараз обмежений лише двома додатками. Так, поверх можна відкрити третє додаток, однак автор проекту вважає, що цього явно недостатньо, щоб вважати iPad повноцінним робочим інструментом. В теорії, багатозадачність може допомогти величезній кількості користувачів працювати з комфортом.

Популярні новини зараз
Нові тарифи на газ в Україні: скільки він коштуватиме до квітня 2025 року Довідку можна викидати: чоловіків огорошили новим правилом Гроші на кону: "Ощадбанк" зробив важливе оголошення На землю чекають удари руйнівної магнітної бурі: нагряне вже ось-ось
Показати ще

Нагадаємо, що інсайдери розповіли, як відбувається створення нової моделі iPhoneпочинаючи від дизайну, закінчуючи появою апарату на прилавках. Що дивно, розробка девайса закінчується за рік до його випуску. Іншими словами, як тільки випускався iPhone X, компанія вже розробила всі 3 моделі iPhone XS. Після цього компанія вже налаштовує iOS, і вже після цього дає випробувати апарат тестерам, які використовують ці пристрої як основні.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, що інсайдери назвали дату виходу iPhone Mini. По суті, це інша версія iPhone SE 2. Компанія приготувала сюрприз для фанатів компактних телефонів, яким не потрібна гігантська діагональ пристроїв. Серед іншого, девайс отримає покращений процесор, а також всі сучасні нововведення.

Знай.uа писав, що глава Xiaomi пообіцяв позбавити смартфони від набридливої реклами. Серед іншого, компанія просто перестаралася з відображенням реклами користувачам, які досить холодно відреагували на такий хід.