В магазині App Store помітно зменшилась кількість доступних додатків за минулий рік. Відповідно до статистичних даних, негативна динаміка App Store зафіксована вперше. За 2017 рік, загальна кількість програм зменшилася з 2.2 млрд до 2.1 млрд. Але чого чекати користувачам?

Виявилось, що ще два роки тому Apple вирішила видаляти зі свого магазину додатки, які не оновлюються розробниками, а також ті, які перестали бути сумісними із новими моделями iPhone. Крім того, до списку потрапили також ті програми, які не відповідають рекомендаціям компанії, що не підтримують 64-бітну архітектуру, клони, антивірусні та додатки низької якості.

Як відомо, і самі розробники цьому посприяли. За минулий рік в App Store з’явилося менше додатків, ніж в Google Play. Що найнеймовірніше, різниця у кількості більш ніж у два рази. Звісно, частина з них – це ті програми, що були доступні лише для iOS, а тепер з’явилися і для Android. Проте, якість - не кількість, і, можливо, краще менше, але якісніше.

Як повідомляв раніше портал "Знай.ua", корпорація Apple найняла провідного спеціаліста в області розробки штучного інтелекту Джона Джаннандреа, який в перших числах квітня завершив свою роботу в компанії Google.

"Компанія Apple Inc найняла видатного професіонала в питаннях штучного інтелекту, який тільки що покинув Google, щоб посилити можливості свого голосового помічника Siri", - наголошується в повідомленні.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам від 60 років та сім'ям готують нову допомогу: виплатять по 10 800 грн одним платежем Гороскоп на тиждень 18-24 березня для всіх знаків Зодіаку: легкий шлях Скорпіонів, відмова Тельців та труднощі Риб Українцям допоможуть вижити: виплатять по 3600 грн на кожного члена сім'ї Вам знадобиться магніт: перевірте монети в гаманці – деякі можуть принести 35 000 гривень
Показати ще

Також портал повідомляв про те, що ряд рекламних роликів в столичній підземці відзняли для платіжного сервісу Google Pay за сприяння українського агентства Skykillers.

У відео фігурують станції "Золоті ворота" та "Дорогожичі" На прикладі метро хотіли показати користувачам, як можна оплатити проїзд за допомогою програми в смартфоні. Декорації цілком звичні як для години пік - натовп пасажирів, які поспішають у різних напрямках. Нововведення стане в нагоді, адже не так давно в київському метро практично відмовилися від жетонів.