У період карантину аферисти обіцяють українцям врятувати гроші, які ті витратили на турпоїздки.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЕксперт з кібербезпеки Олександр Карпов повідомив у коментарі "Сегодня", що шахраї пропонують повернути не 100% від витрачених грошей, а 95%, щоб досягти довіри жертви.
,"Аби було правдоподібніше, пропонують таке – мовляв, ми вам повернемо, не сто відсотків, а дев'яносто п'ять. Але ви нам авансом за наші послуги заплатите стільки-то. Як тільки ви зв'язуєтеся, і у вас просять передоплату – це шахрайство", - попередив він.
Сергій Нижельський ще взимку купив дорогу путівку в Єгипет і повинен був летіти на початку квітня, але через карантин все скасувалося.
"Я вже попрощався з грошима, але десь на другий тиждень ізоляції мені зателефонували і запропонували за 20% повернути повну вартість путівки. Хлопці знали і дату і час вильоту, тобто всі деталі нашого відпочинку. Ну і я погодився", - розповів чоловік.
Така "послуга" обійшлася Сергієві в п'ять тисяч гривень. За цю кругленьку суму йому повинні були повернути витрачені кошти всього за три дні.
"Я їм передзвонив, і звичайно ж телефони були поза зоною. Почав штормити потім туроператора, а вони про це не знають, загалом, ні сном, ні духом. Коротше, зрозумів що це просто розвод. Коли в інтернеті натрапив на таких самих, як і я зрозумів, що вони потрапили на такий же прийом", - пояснив Сергій.
На практиці кошти можна повернути, але триває ця процедура від одного до трьох місяців.
"Гроші не повертають. Тобто вони у особистому кабінеті кожного турагента висять, вони нікуди не йдуть, ніхто їх не забирає. Оператори у зв'язку зі сформованою ситуацією – карантинними умовами – переносять тури на більш пізні дати вильоту", - пояснила ситуацію власниця турфірми.
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо,
Як повідомляв портал Знай.uа,
Також портал Знай.uа писав, що