Дослідники з Берлінського університету виявили механізм, який використовується організмом для захисту стовбурових клітин кишечнику від розвитку раку.

Відкриття вчених продемонструвало, що імунітет відіграє вирішальну ще одну важливу роль у підтримці здоров'я організму, пише журнал Nature.

Професор Андреас Діфенбах (Andreas Diefenbach) і його команда змогли довести на прикладі мишей, що клітини вродженої імунної системи здатні розпізнавати генотоксичні фактори навколишнього середовища, присутні в кишечнику.

Як працює імунітет

До них відносяться деякі глюкозинолати — природні компоненти рослин, які зазвичай зустрічаються в багатьох сортах капусти.

Кожному пенсіонеру підвищать індивідуально: у кого зміняться виплати Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

Як тільки клітини вродженої імунної системи виявляють пошкоджують глюкозинолати, вони посилають інтерлейкін 22, свого роду клітинний месенджер.

Механізм дозволяє епітеліальним стволовим клітинам виявляти потенційні пошкодження ДНК на більш ранніх стадіях і швидше відновлювати їх.

Для імунолога ці дані є не лише доказом раніше невідомої регуляторної системи, яка використовується організмом для захисту від раку кишечника.

Органи імунної системи

Це також свідчить про те, що імунна система виконує набагато більш складні функції, ніж простий механізм захисту від патогенів.

"Імунна система контролює як здоровий зростання, так і функціонування різних органів в організмі", — пояснює професор Дифенбах.

Вчені сподіваються провести більше научних досліджень для більш детального вивчення складних взаємодій між харчовими компонентами, кишковою флорою, стінкою кишечнику та імунної системою.

"Таким чином ми зможемо знайти ключ до того, чому так багато запальних розладів", — резюмує професор Дифенбах.

Верхній клітинний шар стінки кишечника, візуалізований з використанням різних флуоресцентних білків.

Нагадаємо, біологи розкрили таємницю хронічної втоми.

Як повідомляв портал "Знай.uа" дослідники з Монреальського університету (Канада) довели, що нічна робота збільшує ризик виникнення раку грудей у жінок.

Такой "Знай.uа" писав, чому ми прокидаємося раніше будильника.