Група дослідників з Кембриджського університету на основі генетичного аналізу зразків коронавірусу SARS-CoV-2, збудника коронавірусної хвороби COVID-19, змогли реконструювати мапу його мутацій та їх поширення у світі. За висновками вчених, людей вражає не один, а три різних підтипи коронавірусу.

Джерело: британський таблоїд Daily Mail.

Стаття, в якій були представлені результати дослідження, була опублікована в науковому журналі Proceedings of the National Academy of Sciences (PNAS).

Коронавірус типу А найбільш близький до того, який виявили у кажанів і панголінів, і у свою чергу має два підтипи: перший локалізований у китайській провінції Ухань, другий - поширений у США та Австралії.

Дощі, грози і навіть заморозки: шашлик на Великдень доведеться відкласти, синоптики попередили про негоду Чергуватимуть представники ТЦК: де українцям тепер можуть вручити повістку Гречку, соняшникову олію та борошно будемо купувати за новими цінами: скільки доведеться викласти Кінець світу все ближче? Експерти знайшли лякаючий напис, який готує до гіршого: "До Землі наближається"

Тип B є похідним від типу А і найбільшого поширення здобув теж в Ухані.

Тип C є "дочкою" типу B і поширився в Європу через Сінгапур.

"Через значну кількість швидких мутацій складно точно простежити генеалогічне дерево Covid-19. Ми використовували математичні мережеві моделі для візуалізації всіх правдоподібних дерев одночасно. Ці методи в основному відомі завдяки відстеженню руху доісторичних людських популяцій за допомогою ДНК. Ми вважаємо, що це один із перших випадків, коли їх використовували для простеження шляхів зараження коронавірусом", - розповідає керівник дослідження доктор Пітер Форстер.

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, Чи можливо повторне зараження? Вчені дали відповідь.

Як повідомляв портал "Знай.ua", Більше 300 за добу - МОЗ оприлюднило дані по інфікуванню коронавірусом в Україні на 11 квітня.

Також "Знай.ua" писав, що Інфікована уся Україна – остання область пала під натиском коронавірусу.