"Столичні чиновники не можуть працювати в інтересах киян" - активіст

Економіка
26.08 13:42
Володимир Мукан
1542
1

Антимонопольний комітет України зобов'язав КП "Київпастранс" відмінити процедуру закупівлі трамваїв для столиці у львівського заводу "Електрон", який виграв відповідний тендер. Чиновникам АМКУ здалося дивним, що "Електрон" і підприємство "Татра-Південь", які брали участь у тендері, виготовляють принципово різні трамваї з технологічної точки зору, але за однаковою ціною.

"Електрон" запропонував ціну 183 млн. грн., а "Татра" - 181 млн. грн. Натомість трамваї "Татра" мають висоту підлоги 35%, а "Електрон" - 100%.

"Тендер на закупівлю семи трамваїв, проведений столичною владою, показав неспроможність чиновників ефективно працювати на рівні логістики в інтересах киян. Вони роблять все можливе, аби тільки не робити життя киян комфортнішим", - говорить "Знай" Костянтин Берест, представник громадської організації "Рух за реформи".

Читайте також "Замість дорожньої реформи чиновники вводять новий податок" - експерт

Цього року Всеукраїнське громадське об'єднання "Національна асамблея інвалідів" зверталося до КП "Київпастранс" з проханням збільшити частку трамваїв з низьким рівнем підлоги. Саме таким є львівський трамвай. Однак замість купівлі вітчизняної техніки, столичні чиновники готуватимуться до нового тендеру.

"Проте немає гарантії, що і його не скасують. Адже перед тим, як проводити новий тендер, варто було б внести зміни у правила його проведення. Наприклад, зменшити частку низької підлоги з мінімальних 35 відсотків до хоча б 75 відсотків. Інакше проводити тендер немає сенсу", - каже активіст.

Нагадаємо, незважаючи на підвищення вартості проїзду в столичному наземному транспорті, збитки "Київпастрансу" виросли в порівнянні із минулим роком удвічі – до 149 млн. грн.

Автор матеріалу: Володимир Мукан

Коментарі

Anton Zvyagintsev
Anton Zvyagintsev
28.08.2015 / 11:26
Матеріал замовний і повністю не відповідає дійсності. По-перше, Татра-Юг запропонувала теж високопідлогові трамваї, але просто про це чомусь ніхто не бажає говорити. При цьому трамваї Татра-Юг вже зарекомендували себе в Києві як надійні і якісні, бо давно там використовуються. В Електрона немає жодного трамваю для широкої колії, при цьому їх допускають до тендеру, де потрібне підтвердження досвіду виробництва конкретної продукції. Яким чином вони могли це довести? Крім того, Татра-Юг - це український виробник, який створює більше 5 тисяч робочих місць, а Електрон - це повністю імпортний вагон (кузов з Туреччини, візки з Німеччини, електроніка з Росії), який у Львові лише збирають докупи (саме через невідповідність комплектуючих з різних країн вагони Електрон постійно сходять з рейок навіть на прямих ділянках дороги). По-друге, як активісти додумуються говорити про 100% низькопідлоговість вагонів для інвалідів, якщо інваліди не можуть до цих трамваїв дістатися?! Вони не можуть на платформу дістатися, їм потрібно міську інфраструктуру готувати, дати їм можливість містом пересуватися, потрапляти на трамвайні платформи, щоб вони могли в цих трамваях їздити. І вже зараз Києвом курсують низькопідлогові трамваї Татра-Юг, які інваліди можуть без перешкод використовувати. А про 100% низької підлоги, і що це вирішить транспортну проблему інвалідів - це популізм, породжений елементарною корупцією.

ЦІКАВІ МАТЕРІАЛИ

Loading...
ПолітикаВибір редакціїРозслідування16.01
ПолітикаВибір редакціїРозслідування08.01
ПолітикаВибір редакціїРозслідування05.01

Вибір редакції


все лучшие материалы по версии редакции ›

Фото та відео

МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Підписуйтесь на нас у соціальних мережах, аби завжди бути в курсі найсвіжіших новин та найцікавіших подій

Догори