Коли симпатична француженка в серпні цього року завела акаунт в Instagram, на нього досить швидко підписалися близько 50 тисяч користувачів. Звичайно, це сталося завдяки публікації відмінних знімків красуні Луїзи Делажу, зроблених за класичними для Instagram сценаріями: на пляжі, під час шопінгу і вечірок з друзями. Аудиторія швидко втягнулася, люди стали лайкати і коментувати фотографії миловидної дівчини.

Більшість передплатників побачила в цьому інстаграмі лише один з тих бездоганних, залитих сонцем блогів про ідеальне життя. Вони навіть не припускали, що такої Луїзи Делажу не існує, повідомляє indy100.

Якщо придивитися до фотографій, то можна помітити, що їх об'єднує одна маленька деталь. Келих вина в її руці, коктейль на столику на задньому фоні або пляшка пива в руці - на фотографіях Луїза завжди з'являлася з якимсь алкогольним напоєм.

Героїня фотографій - 25-річна модель з Парижа, однак насправді "міс Делажу" була найнята паризьким рекламним агентством BETC, щоб донести до молодих людей важливу інформацію про небезпеку алкогольної залежності.

Читайте також: Батько-гей зробив з доньки зірку Instagram (фото)

Популярні новини зараз
Повістку більше не принесуть: у липні звільнять від мобілізації ще три категорії чоловіків Пенсіонери працюватимуть, доки ноги ведуть: в уряді задумали нововведення Комуналка стане безкоштовною: кому з українців спишуть усі нарахування за послуги ЖКГ Гроші прийдуть окремо від пенсії: українці можуть отримати допомогу, про яку мало хто знає - інструкція
Показати ще

Цей інстаграм-проект був проведений в рамках кампанії Like My Addiction, спрямованої на привернення уваги до проблеми алкоголізму серед молоді, яку часто не помічають навіть найближчі люди.

Минулого тижня BETC опублікувало на YouTube відеоролик, що розповідає про суть проекту. На даний момент його переглянули понад 490 тисяч разів.

"Так легко не помітити згубну залежність когось із близьких", - значиться в підпису до відео.

"Кілька людей все ж відчули підступ, і серед них був один уважний журналіст. Однак більшість сприймали аккаунт як блог з фотографіями красивої молодої дівчини. Вони не звернули уваги на те, що вона, по суті, дуже самотня, нещасна і серйозно підсіла на алкоголь ", - розповів президент рекламного агентства BETC Стефан Хіберрес Парі.

"У наш час люди черпають інформацію про ідеальне життя з соціальних мереж, і стає все більше людей, які ховають своє реальне життя від сторонніх очей", - додав Стефан.

Як повідомляв сайт Знай.ua, горілка-вбивця і далі косить українців