For Honor - це гра, яку геймери чекали, але, правду кажучи, ніхто не знав, чого саме від неї чекати. Виходячи з трейлера і загальної картинки, її порівнювали в основному з Dark Souls, Chivalry: Medieval Warfare і навіть Mount & Blade.

І ось For Honor вийшла. Чи правильно її порівнювали з вищепереліченими іграми? І так, і ні. Безумовно, вона використовує елементи геймплея попередників, але в той же час, пропонує дещо кардинально нове.

Світ нескінченної війни

Сюжет гри розповідає про якусь природну катастрофу, яка поставила людей на межу виживання. Природно, в таких умовах виживає лише найсильніший, а боротьба за життєвої простір і ресурси стає особливо гострою.

Популярні новини зараз
Хто заслужив на пенсію майже 10 000 грн: нова формула ПФУ наповнить вашу кишеню грошима Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня ДПС вже готова списати ваші гроші: кому готуватись до примусового стягнення Українцям виплатять по 10 800 гривень на особу: хто отримає нову допомогу
Показати ще

За виживання боротимуться три фракції: Легіон (класичні середньовічні лицарі), Битвонароджені (шалені вікінги) і Обрані (горді самураї). Фракції вийшли дуже різні за своєю суттю. Лицарі - тактики і воюють за чіткою стратегією. Вікінги просто не можуть жити без війни, це їх природна манера поведінки. А дисциплінованим самураям належить просто захищати свої землі і від перших, і від других.

Сюжет основної кампанії закручений трохи сильніше, тут все три фракції між собою буде стравлювати якийсь лиходій Аполліон, який в підсумку хоче послабити всіх і отримати від цього вигоду. Але про кампанію говорити поки передчасно. Тим більше, що ігра робить основний упор на мережеві баталії.

Війна в мережі

Вам належить вибрати для початку одну і перерахованих вище трьох фракцій, а потім - клас свого персонажа. Всього запропоновані чотири класи для кожної сторони. В цілому у різних фракцій вони схожі, але при цьому не ідентичні.

Розробникам вдалося зробити геймплей максимально різноманітним для кожного класу. Адже стиль бою відрізняється відразу на двох рівнях - на рівні фракції і на рівні спеціалізації конкретного бійця.

Причому в основних мережевих режимах клани гравців, що воюють за територію, можуть складатися з бійців різних фракцій. Вам ніхто не заважає, будучи вікінгом, об'єднатися з парою самураїв або лицарів. Всього режимів чотири: дуель, бій "два на два", сутичка "чотири на чотири" і спеціальний режим "Перевага", де нам потрібно буде утримувати контрольні точки.

"Перевагу" вже можна з упевненістю назвати найпопулярнішим режимом, який повністю розкриває потенціал гри. Тут доведеться проявити і індивідуальну майстерність бійця, і навчитися працювати в команді, і навіть подумати про тактику і стратегію.

Майстерність фехтування

Багато досвідчених гравців з ностальгією зітхають, згадуючи стару іграшку Severance: Blade of Darkness і її бойову систему. З сучасних ігор складна і цікава система бою була в Dark Souls. Не полінувалися пропрацювати індивідуальний бій і розробники For Honor.

Після вибору конкретного класу персонажа, вам доведеться в ідеалі вивчити його манеру бою і зброю. Тому що бій тут потребує реакції та кмітливості. Є три типи стійок, величезна кількість блоків і ударів, перекати, контрудари та багато іншого.

Незримо присутній і елемент іншого жанру - файтинга. Так, наприклад, противника можна навіть обдурити, замахнувшись на нього сокирою зверху, а потім різко вдарити по ногах. Візуально це зображено більш ніж переконливо.

Різноманітність бойових технік сильно збільшує реіграбельность. Адже можна, вивчивши манеру бою одного персонажа, сміливо починати розвивати іншого. І кожен раз це будуть зовсім різні відчуття, від швидких та точних самураїв, до вікінгів, які крушать все на своєму шляху

Рольовий елемент

Не оминули увагою і любителів RPG. Кожного персонажа можна і потрібно прокачувати, набувати навичок та вивчати нові прийоми.

Дуже детально опрацьована система поліпшення зброї і броні. Покращення купуються поетапно. Можна поліпшити, наприклад, спочатку лезо меча, а потім рукоять або гарду. Те ж саме стосується і броні.

Нові речі ви будете або отримувати в нагороду за успішну битву або купувати за гроші, зароблені на полі бою.

Графіка

Візуально гра виглядає дуже пристойно. Особливо добре розробникам вдалося передати похмуру атмосферу й естетику згасаючого світу, де війна закінчиться тільки після того, як з конфліктуючих сторін залишиться тільки одна. Та й ця одна, на жаль, приречена.

Висновки

For Honor - це гра, яка відкрилася перед нами з абсолютно несподіваних сторін. На язиці крутиться фраза "нове слово в мережевих іграх", але з ним поки поспішати не будемо, подивимося наскільки вона стане популярна серед гравців. Проте, вже можна сказати, що For Honor пропонує нам дуже цікаве і незвичайне проведення часу. Певним чином повертає нас в дитинство, коли ми грали у дворі "в лицарів", роблячи щити з картону та мечі з гілок. І це потрібно обов'язково випробувати на собі.