Найімовірніший сценарій майбутнього Серійного заводу "Антонов", який розташований поблизу станції метро "Святошин" в Києві, - відведення більшої частини його території під житлову забудову. Частина фондів, втім, залишиться на балансі підприємства і буде здана в оренду.

Про це порталу "Знай" розповів президент Українського аналітичного центру Олександр Охріменко.

На думку експерта, усі нещодавні заяви щодо співпраці з Туреччиною і Саудівською Аравією в сфері розвитку авіаційних технологій, скоріше за все, не будуть реалізовані.

Як зазначає Охріменко, будівництво літаків - забава не з дешевих. Якщо говорити про пасажирські перевезення, з економічної точки зору, на даний момент простіше орендувати вже готове повітряне судно у тій же компанії Boeing. В такому разі в його ціну ввійде і вартість обслуговування, і потенційна можливість отримання нової моделі літака, в разі, якщо теперішня застаріє.

Читайте також: Славне минуле занепадаючого КБ "Антонов"

Популярні новини зараз
Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Показати ще

Більш того, за словами економіста, розафішовані в недавньому часі заяви про співпрацю з іноземними компаніями з великою ймовірності призведуть до того, що вітчизняні патенти і розробки в сфері літакобудування в тому чи іншому вигляді перейдуть до цих самих компаній.

"Таким чином вони мають намір спробувати "тихо" продати необхідні патенти і технології, а Саудівська Аравія, цілком ймовірно, що почне випуск, необхідних їй літаків самостійно", - вважає експерт.

Що ж стосується самого держпідприємства "Антонов", на думку Охріменка, найближчим часом воно продовжить працювати в теперішньому режимі - буде в основному займатися сервісним обслуговуванням вже випущених літаків і здавати в оренду незадіяні приміщення і площі. А якщо виробництво не активізується, більш раціональним рішенням для використання площ, які займає завод, може стати їх відведення під забудову.

"Майбутнє самого КБ "Антонов" - "чудове". Вони і далі будуть здавати свої корпуси під офіси. Не виключено, що там новий житловий масив виникне. Землі там (мається на увазі Серійний завод "Антонов" у Києві - Ред.) багато, ще й метро поруч", - відзначає експерт.

Свою позицію Олександр Охріменко пояснив таким чином: "Грубо кажучи, завод був частиною СРСР. Коли його не стало, відпала необхідність і в самому заводі. Він став не затребуваний, як і його продукція".