Всього лише за тиждень після падіння частини Шулявського моста, який втомився і мостом його навіть не назвеш, керівництво міста в особі заступників мера зібрало журналістів, щоб розповісти про те, чим вони займалися весь цей час.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЛікування подорожником
Виявилося, якщо захотіти, за цей період можна проінспектувати більше 120 об'єктів інфраструктури, до яких, як видно, руки чиновників раніше не доходили. Кажуть, подібних Шулявському шляхопроводу по аварійності - не знайшли. Щоправда, радіти, що всі інші об'єкти тотально справні і придатні для проїзду і проходу не радять навіть самі чиновники. Зокрема, не переходячи на особистості (мостів і розв'язок), заступники міського голови повідомили, що найбільш старі дорожні розв'язки убезпечать тим, що перестануть пускати на них фури. Зокрема, як виявилося, йшлося про естакаду поблизу станції метро Нивки.
[[{"fid":"160570","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"2":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":"1200","width":"1920","class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
В цілому, брифінг був дуже цікавий і підняв більше питань, ніж дав відповідей.
Герой дня
По-перше, ми дізналися про те, що техніко-економічне обґрунтування по Шулявському мосту почали робити ще в кінці минулого року. Все хотіли полагодити, та ніяк не могли обрати, який із двох запропонованих проектів задіяти. Поки обирали - міст і втомився. Тепер же кажуть, що є цілих сім проектів техніко-економічного обґрунтування, які будуть обговорювати починаючи від сьогодні. Мабуть, розраховують, що більше міст вже не втомиться.
Проліт над Дніпром виявився небезпечним
Розповіли також і про демонтаж «канатки», встановленої ще в 2012 році, яке з’єднала Арку дружби народів і Труханів острів. Кажуть, що «зрізали» тому, що у її власників не було документів, які б підтверджували «безпеку конструкції». Яких саме і де їх потрібно було брати - не зрозуміло. При цьому зазначили, що демонтаж, ясна річ, ніяк не пов'язаний з іншими проектами зі створення канатної дороги через Дніпро, які планується створити під Євробачення під чуйним наглядом КМДА.
[[{"fid":"160575","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"5":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"6":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":"426","width":"640","class":"media-element file-default","data-delta":"6"}}]]
Магія цифр або як округлити на 65 мільйонів
Крім того, під час брифінгу заступник голови міськадміністрації Олександр Спасибко повідомив, що Київ не дивлячись ні на що продовжить «вкидати» в Подільсько-Воскресенський міст чималі суми грошей. Зокрема, на цей рік його «підкріплять» 1.2 мільярдами гривень. Щоправда, не зовсім 1,2 мільярдами. Точна сума - 1.135 мільярда. Просто Олександр Спасибко вирішив трохи округлити. На 65 мільйонів.
Друга половина
При цьому, в цілому на інфраструктурні проекти у столиці є всього 2.7 мільярдів гривень. Грубо кажучи, половина цих коштів - вже йде на фінансування, судячи з усього, одвічної мрії жителів лівобережжя Києва - добудову «моста Кирпи».
Друга ж половина - піде на все інше, включаючи підготовку до Євробачення і ремонт старих шляхопроводів (як Шулявський), на що, до речі, коштів у бюджеті не знайшлося.
Відкриють і не відкриють одночасно
Крім того, зі слів Спасибко, ми також дізналися, що вже до першотравня відкриють Поштову площу. Ну, не прямо так, щоб урочисто «Відкриють». Відкриють її частину - для пішоходів. При цьому, ясна річ, винуватцями того, що відкрити її повністю поки не вдається, є ніхто інший, як археологи. Дійсно, могли б і швидше копати свої розкопки.
В очікуванні генплану
Щоб не затягувати, відразу скажемо, що генплану не буде. Не буде до тих пір, поки не намалюють опорний історико-культурний план міста. Виявилося, це не так просто. Запитайте: чому? Та тому що, як виявилося, в Києві дуже часто знаходять все нові і нові пам'ятки архітектури. При чому, як стверджує головний архітектор столиці Олександр Свистунов, за минулий рік їх було знайдено - «багато» (дослівно). Судячи з того, що попередніх чверті століття не вистачило на те, щоб перерахувати всі пам'ятки архітектури в місті, ми логічно повертаємося до твердження, яке знаходиться на початку абзацу - «генплану не буде».
[[{"fid":"160573","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"4":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":"383","width":"680","class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]
КМДА - Камеді міська державна адміністрація
Резюмуючи вищесказане, замість висновку редакція порталу Знай.ua радить міській адміністрації продовжувати в тому ж дусі. І на наступному брифінгу, замість будь-яких конкретних цифр, і зовсім оперувати поняттями: «витратимо купу грошей», «побудуємо до скоро» або «відкриємо на передодні наступних виборів». За інформативністю, ці фрази будуть рівносильні нинішнім. При цьому, відповіді чиновників нарешті можна буде назвати правдивими.