За радянських часів Володимир Школьник за свої нелегальні справи ледь не опинився у в'язниці. Втім, це не завадило йому заробити свій перший мільйон. Сьогодні - він успішний господар столичної нерухомості, власник компанії із виробництва всюдиходів «Шерп». Дізнайтеся, як власник нерухомості став володарем бездоріжжя.

Біографія

Дата народження: 15 серпня 1957 року.

Знак Зодіаку: Лев. За східним гороскопом: рік Вогняного Півня.

Національність: українець.

Віросповідання: православний.

Вік: 62 роки.

Захоплення: йога, рибалка, бездоріжжя, автомобілі.

Володимир Якович Школяр - багатий успішний бізнесмен. У його оборотах - астрономічні суми. Довгий час власник ряду нерухомості залишався у тіні. Однак після розвитку військових подій на Сході країни (Україна), він став у 2016-2018 рр. об'єктом уваги й критики.

Згідно із даними відкритих джерел, користувачів інтернету шокувала висока вартість на всюдихід-амфібію «Шерп». Український мільйонер купив права на виробництво російського виробу. Ідея зайнятися цим бізнесом у нього народилася, коли конфлікту ще не було.

Як повідомляє ресурс My.ua, авто моделі «Шерп» фахівці назвали «танком для двох». Втім, сам виробник всюдиходів стверджує, що машини створювалися не для військових, а абсолютно інших цілей.

Однак один із найбільш багатих підприємців України - не тільки засновник заводу Sherp із виробництві незвичайних всюдиходів-амфібій. Ініціативний бізнесмен - президент Forum Property Management Group, засновник «Аграрної технологічної компанії».

мВолодимир Школьник: біографія і досьє, компромат, скріншот із YouTube
мВолодимир Школьник: біографія і досьє, компромат, скріншот із YouTube

Дізнайтеся, чому за радянських часів власник одного із найбільших українських холдингів кілька разів ледь не потрапив за ґрати? Які статки одіозного мільйонера? Читайте докладніше про ідею створення всюдихода. І як мільйонер став володарем бездоріжжя.

Володимир Школьник, "Шерп", скріншот із YouTube
Володимир Школьник, "Шерп", скріншот із YouTube

Сім'я

Дитинство та юність пройшли у Києві. Тут він народився і виріс. Батьки: батько за фахом - інженер, мама - педагог.

Сімейне положення: не одружений. Був кілька разів одружений. Знайомство із першою дружиною відбулося понад 30 років тому. Перша дружина їздила з ним до Сибіру. А ось до Ізраїлю Володимир Якович уже відправився зі своєю другою дружиною. Діти: дві доньки Ірина та Вероніка.

Як зазначив бізнесмен у інтерв'ю виданню Delo, він живе один у невеликій столичній квартирі. Любить їздити на різних машинах: Land Сruiser, Land Rover, BMW-645 кабріолет. Бізнесмен зізнається, що йому необхідно багато машин.

Освіта

1964-1974 рр. - навчався у Київській школі №183.

1974-1978 рр. - роки навчання у Київському державному педагогічному інституті імені Максима Горького.

Кар'єра і бізнес

Свою трудову діяльність розпочав у сімдесяті роки. У інтерв'ю виданню Delо Володимир Якович відкрив секрет того, як у Радянському Союзі можна було стати людиною заможною. Виявляється, за часів навчання у інституті він приторговував валютою.

У ті часи за це можна було потрапити за ґрати. Але як зізнається сам олігарх, йому «якось пощастило». І тоді студент педагогічного інституту зміг заробити колосальну суму грошей - до декількох тисяч доларів.

Як повідомляє видання Politeka, Володимир Школьник займався цим нелегальним бізнесом у студентські роки цілком успішно. І дуже швидко став рублевим мільйонером. У вісімдесяті він зайнявся виробництвом металізованої плівки. Бізнес із випуску упаковок для створення квіткових букетів також був не зовсім легальним.

У інтерв'ю тому ж виданню Delo олігарх розповів, що гроші на цей бізнес почав працювати на Півночі. Він обслуговував у Тюменській області газові труби, прокладені через ліс. Обіймав посаду начальника антикорозійного захисту газопроводу. Дізнавшись про закон щодо кооперації, тут же відправився підкорювати українську столицю.

1989 р. - знову міг потрапити за ґрати. Однак учергове пощастило. На той момент була організована боротьба із тими бізнесменами, які діяли поза рамками законодавчої системи - за принципом «на межі закону».

Щоправда, сам Володимир Якович каже про те, що завжди був законослухняним громадянином. Говорить, що платив справно податки, проте його почали викликати до прокуратури.

У результаті перед розпадом Радянського Союзу він втік із України разом із другою дружиною др Ізраїлю. Після повернення до України зайнявся нерухомістю.

Із 2000-го став займатися купівлею нерухомості та її здачі у оренду. У числі стратегічних партнерів - «Фуршет». Володимир Школьник реконструює старі радянські будівлі й здає їх у оренду із метою комерційного використання.

Із 2004 р. - власник «Аграрної технологічної компанії».

Із 2006 року - кінцевий бенефіціар ТОВ «Форум Еволюшн». Згідно із даними Youcontrol, основний вид діяльності компанії - оренда та управління власною або орендованої нерухомістю.

2013 р. - співзасновник «Форум вест сайд» (47,5%). Основний вид діяльності - оренда й управління нерухомістю.

Володимир Школьник: біографія і досьє, компромат, скріншот із YouTube
Володимир Школьник: біографія і досьє, компромат, скріншот із YouTube

2015 р. - співзасновник «Вейв Актив» (90%). Основний вид діяльності - будівельні проекти.

Володимир Школьник є співзасновником FMG (Forum Management Group), до складу якої входить «Аграрна технологічна компанія».

Компромат і чутки

Коло інтересів бізнесмена надзвичайно широке. На сьогоднішній день Володимиру Яковичу Школяру належить понад 124 тис. м² офісів і будинків в українській столиці.

Він розвиває склад-мультимаркет «Книжкова біржа». Має намір забудувати промзону біля «Видубичів». Планує звести поблизу станції метро торговий центр, офісні будівлі, готель.

За його словами, «Бізнес - це завжди зіткнення із владою». Він каже у інтерв'ю про те, що кожен підприємець із цим часто стикається. І це може бути що завгодно. «Але це завжди дуже брудно, нахабно і противно».

Володимир Школьник: біографія і досьє, компромат, скріншот із YouTube
Володимир Школьник: біографія і досьє, компромат, скріншот із YouTube

Володимир Якович розповів кореспонденту Бі-бі-сі, що спочатку «Шерп» створили на основі всюдихода, який було розроблено інженером-винахідником із Петербурга Олексієм Гарагашьяном.

Після придбання у нього «Шерпа» для експедицій, у ході яких доводилося пересуватися на всюдиходах, і народилася ідея створення бізнесу із випуску всепрохідних машин. Компанія, що займається виробництвом всюдиходів, була зареєстрована під Санкт-Петербургом у січні 2014 р.

За словами власника столичної нерухомості, він вирішив створити транспортний засіб для подорожей, щоб можна бути жити у авто. Вимоги до машини були різні: легке й прохідне авто. При цьому надійне і витримує вантажі.

ЗМІ повідомляють, що завод із випуску машин було відкрито в кінці 2014 року. Випускати їх почали у 2015-му. Спочатку виробляли по кілька всюдиходів на рік. У лютому 2016-го відеоролик вз всюдиходом-амфібією потрапив до соцмережі Фейсбук. І зібрав мільйони переглядів.

Потім інформація про всюдиході потрапила у закордонні ЗМІ. Видання The Verge називало машину «ідеальним засобом виживання у разі апокаліпсису». Після цього всюдихід прославився на Topgear.

Проектно-конструкторське бюро із виробництва «шерпа» знаходиться в українській столиці. Тут же збирають ці авто на експорт. Однак в Україні продаються лише десятки машин. А решта - більше сотні, поставляються за кордон. Завод у Росії орієнтований на випуск всюдиходів переважно для російського ринку.

Машина «Шерп» призначена для їзди по бездоріжжю. Всюдихід брав участь у військових виставках. Але виріб позиціонується як громадянська машина. Ці автомобілі купують переважно заможні рибалки, мисливці та любителі їзди по пересіченій місцевості.

Машини-амфібії проходять випробування на Жуковому острові. Вони їздять по болотистій місцевості, озерам, пісках, камінню і річках. ЗМІ повідомляють, що всюдиходи будуть також допомагати сирійським медслужби потрапляти у важкодоступні поселення.

Деякі відкриті джерела відзначають, що ціна на цей всюдихід занадто висока. І за ці гроші можна придбати кілька американських аналогів високопроходімих машин кращої якості, адже водії, які оцінили прохідність і надійність «Шерпа» називають його складним і ненадійним у експлуатації транспортним засобом.

Як пише Latifundist.com, у 2015 році підприємець займав 96 місце у рейтингу «100 найбагатших людей України». І його статки оцінювалися тоді в 34 млн. доларів. А у 2018 р. Forbes відзначив статки бізнесмена у 46 млн. доларів.

Володимир Школьник: біографія і досьє, компромат, скріншот із focus.ua
Володимир Школьник: біографія і досьє, компромат, скріншот із focus.ua

Видання Oligarh.media, посилаючись на журнал «Фокус», повідомляє, що бізнесмен займає 68 позицію у рейтингу «100 найбагатших людей України». Його статки оцінили в 95 млн. доларів.

Фотографії

Володимир Школьник: біографія і досьє, компромат, скріншот із YouTube
Володимир Школьник: біографія і досьє, компромат, скріншот із YouTube

Володимир Школьник, «Шерп», скріншот із Фейсбук
Володимир Школьник, «Шерп», скріншот із Фейсбук

Володимир Школьник: біографія і досьє, компромат, скріншот із YouTube
Володимир Школьник: біографія і досьє, компромат, скріншот із YouTube

Володимир Школьник, «Шерп», скріншот із Фейсбук
Володимир Школьник, «Шерп», скріншот із Фейсбук

Володимир Школьник: біографія і досьє, компромат, скріншот із YouTube
Володимир Школьник: біографія і досьє, компромат, скріншот із YouTube

Відео

Посилання

Сторінка Forum Property Management Group у соцмережі Фейсбук

Сторінка «ШЕРП Москва» у соцмережі Фейсбук