За радянських часів Володимир Школьник за свої нелегальні справи ледь не опинився у в'язниці. Втім, це не завадило йому заробити свій перший мільйон. Сьогодні - він успішний господар столичної нерухомості, власник компанії із виробництва всюдиходів «Шерп». Дізнайтеся, як власник нерухомості став володарем бездоріжжя.
Біографія
Дата народження: 15 серпня 1957 року.
Знак Зодіаку: Лев. За східним гороскопом: рік Вогняного Півня.
Національність: українець.
Віросповідання: православний.
Вік: 62 роки.
Захоплення: йога, рибалка, бездоріжжя, автомобілі.
Володимир Якович Школяр - багатий успішний бізнесмен. У його оборотах - астрономічні суми. Довгий час власник ряду нерухомості залишався у тіні. Однак після розвитку військових подій на Сході країни (Україна), він став у 2016-2018 рр. об'єктом уваги й критики.
Однак один із найбільш багатих підприємців України - не тільки засновник заводу Sherp із виробництві незвичайних всюдиходів-амфібій. Ініціативний бізнесмен - президент Forum Property Management Group, засновник «Аграрної технологічної компанії».
Дізнайтеся, чому за радянських часів власник одного із найбільших українських холдингів кілька разів ледь не потрапив за ґрати? Які статки одіозного мільйонера? Читайте докладніше про ідею створення всюдихода. І як мільйонер став володарем бездоріжжя.
Сім'я
Дитинство та юність пройшли у Києві. Тут він народився і виріс. Батьки: батько за фахом - інженер, мама - педагог.
Сімейне положення: не одружений. Був кілька разів одружений. Знайомство із першою дружиною відбулося понад 30 років тому. Перша дружина їздила з ним до Сибіру. А ось до Ізраїлю Володимир Якович уже відправився зі своєю другою дружиною. Діти: дві доньки Ірина та Вероніка.
Освіта
1964-1974 рр. - навчався у Київській школі №183.
1974-1978 рр. - роки навчання у Київському державному педагогічному інституті імені Максима Горького.
Кар'єра і бізнес
Свою трудову діяльність розпочав у сімдесяті роки.
У ті часи за це можна було потрапити за ґрати. Але як зізнається сам олігарх, йому «якось пощастило». І тоді студент педагогічного інституту зміг заробити колосальну суму грошей - до декількох тисяч доларів.
1989 р. - знову міг потрапити за ґрати. Однак учергове пощастило. На той момент була організована боротьба із тими бізнесменами, які діяли поза рамками законодавчої системи - за принципом «на межі закону».
Щоправда, сам Володимир Якович каже про те, що завжди був законослухняним громадянином. Говорить, що платив справно податки, проте його почали викликати до прокуратури.
У результаті перед розпадом Радянського Союзу він втік із України разом із другою дружиною др Ізраїлю. Після повернення до України зайнявся нерухомістю.
Із 2000-го став займатися купівлею нерухомості та її здачі у оренду. У числі стратегічних партнерів - «Фуршет». Володимир Школьник реконструює старі радянські будівлі й здає їх у оренду із метою комерційного використання.
Із 2004 р. - власник «Аграрної технологічної компанії».
Із 2006 року - кінцевий бенефіціар ТОВ «Форум Еволюшн».
2013 р. - співзасновник «Форум вест сайд» (47,5%). Основний вид діяльності - оренда й управління нерухомістю.
2015 р. - співзасновник «Вейв Актив» (90%). Основний вид діяльності - будівельні проекти.
Володимир Школьник є співзасновником FMG (Forum Management Group), до складу якої входить «Аграрна технологічна компанія».
Компромат і чутки
Коло інтересів бізнесмена надзвичайно широке. На сьогоднішній день Володимиру Яковичу Школяру належить понад 124 тис. м² офісів і будинків в українській столиці.
Він розвиває склад-мультимаркет «Книжкова біржа». Має намір забудувати промзону біля «Видубичів». Планує звести поблизу станції метро торговий центр, офісні будівлі, готель.
За його словами, «Бізнес - це завжди зіткнення із владою». Він каже
Після придбання у нього «Шерпа» для експедицій, у ході яких доводилося пересуватися на всюдиходах, і народилася ідея створення бізнесу із випуску всепрохідних машин. Компанія, що займається виробництвом всюдиходів, була зареєстрована під Санкт-Петербургом у січні 2014 р.
За словами власника столичної нерухомості, він вирішив створити транспортний засіб для подорожей, щоб можна бути жити у авто. Вимоги до машини були різні: легке й прохідне авто. При цьому надійне і витримує вантажі.
Потім інформація про всюдиході потрапила у закордонні ЗМІ. Видання The Verge називало машину «ідеальним засобом виживання у разі апокаліпсису». Після цього
Проектно-конструкторське бюро із виробництва «шерпа» знаходиться в українській столиці. Тут же збирають ці авто на експорт. Однак в Україні продаються лише десятки машин. А решта - більше сотні, поставляються за кордон. Завод у Росії орієнтований на випуск всюдиходів переважно для російського ринку.
Машина «Шерп» призначена для їзди по бездоріжжю. Всюдихід брав участь у військових виставках. Але виріб позиціонується як громадянська машина. Ці автомобілі купують переважно заможні рибалки, мисливці та любителі їзди по пересіченій місцевості.
Машини-амфібії проходять випробування на Жуковому острові. Вони їздять по болотистій місцевості, озерам, пісках, камінню і річках.
Фотографії