Нардеп Артем Кунаєв - екс-керівник у маркетинговій сфері, фахівець із продажу гелікоптерної техніки. Народний депутат від партії «Слуга народу» стверджує, що запорізький міст, що став легендарним «символом» корупції, повинен виступити тепер «символом» великого будівництва.
Біографія
Дата народження: 29 квітня 1992 року.
Знак Зодіаку: Телець. За східним гороскопом: рік Водяної Мавпи.
Національність: українець.
Віросповідання: православний.
Вік: 28 років.
На початку вересня 2020 роки Артем Кунаєв представив у парламенті власний законопроект №3023-1 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо організації дорожнього руху для осіб, які рухаються за допомогою портативних транспортних засобів на електричній тязі». Маються на увазі гіроборди, гіроскутери, моноколеса, електросамокати, електроскейтборди тощо.
Він цікавиться стратегією розвитку вітчизняного авіабудування, питаннями оборонно-промислової політики та військово-технічного потенціалу держави. І пишається тим, що провідне профільне
Народний обранець також стверджує, що запорізький міст повинен перетворитися із «символу корупції» на символ «великого будівництва». Йдеться про легендарний корупційний об'єкт, який 16 років будували, але справа так і не зрушила із мертвої точки. Читайте про це далі докладніше.
Сім'я, особисте життя
Дитинство та юність пройшли у місті Дніпро. Тут він народився й виріс. На даний час зареєстроване місце проживання - Запоріжжя.
Сімейне положення: не одружений. Дітей немає. Про це свідчить його декларація за 2018 і 2019 рік. У графі «інформація про членів сім'ї суб'єкта декларування» ніхто не вказаний. Більш детальна інформація про його сімейне та особисте життя у відкритих джерелах відсутня.
Освіта
Навчався у Дніпропетровському університеті ім. Альфреда Нобеля. Вивчав тут міжнародну економіку.
У Київському національному університеті ім. Т. Шевченка також вивчав міжнародну економіку.
Аспірант Запорізького національного техуніверситету - політологія.
Кар'єра і бізнес
2013-2014 рр. - свою трудову діяльність розпочав на українському підприємстві «Мотор Січ». Публічне акціонерне товариство займається виробництвом, обслуговуванням, розробкою й ремонтом авіагазотурбінних двигунів для літаків і гелікоптерів, у тому числі - промислових газотурбінних установок. Обіймав посаду заступника керівника управління із маркетингу та продажу вертолітотехніки підприємства.
2014-2016 рр. - протягом наступного року працював у ТОВ «Вертольоти Мотор Січ». Посада - інженер департаменту відділу маркетингу і продажів.
2016-2019 рр. - ПАТ «Мотор Січ».
Із 29 серпня 2019 року по теперішній час - народний депутат, Верховна Рада України.
Керівник групи із міжпарламентських зв'язків із Республікою Індонезія. Член групи із міжпарламентських зв'язків із Естонською Республікою, зі Сполученим Королівством Великої Британії та Північної Ірландії, Італійською Республікою, Об'єднаними Арабськими Еміратами, Канадою.
Компромат і чутки
Вони обговорювали початок будівництва моста у Запоріжжі, який уже давно став «символом» корупції та популізму. На проект пішло дуже багато грошей. Однак справа із мертвої точки так і не зрушила,
Будівництво цього моста було розпочато ще 16 років тому, в 2004 році. Однак до завершення далеко. Адже усі ці роки чиновники гроші тільки привласнювали. Народний депутат повідомляє, що «символ корупції» перетворять на реальний об'єкт.
Під час зустрічі з Артемом Кунаєвим голова Укравтодору Олександр Кубрак зазначив, що запорізький міст має велике значення для всієї країни. І аналогів цьому складному інженерному об'єкту в історії будівництва сучасної України немає.
Однак тепер на будівництво моста знову потрібні кошти. Урядом було прийнято окрему постанову. І виділено додаткові кошти на будівництво моста поза бюджетом держдорфонда.
Зведенням моста у Запоріжжі займатиметься турецька компанія Onur Taahhut. Дана організація є одним зі світових лідерів у сфері будівництва мостів, автомобільних доріг і їх реконструкцій.
Onur Taahhut вже займалася будівельно-монтажними роботами в Україні. У компанії кілька будмайданчиків із заводами асфальтобетону. Про те, що на цей об'єкт було оголошено тендер,
Будівельна компанія, яка виграла тендер, обіцяє завершити всі роботи по зведенню моста до 03.03.2024 р. Таким чином, трохи менше, ніж через 4 роки, у Запоріжжі повинна з'явитися магістраль безперервного руху протяжністю понад 9 км.
Вона зв'язуватиме правобережну частину міста із центральною лівобережною частиною й основною північною промисловою зоною через обидва рукави річки Дніпро та острів Хортиця. Магістраль складатиметься із 6 транспортних розв'язок.
Там буде 27 штучних споруд, у тому числі 2 мости із окремими спорудами під кожний напрямок руху. Народний депутат Артем Кунаєв зазначає, що проект «Велике будівництво» було розпочато Володимиром Зеленським.
Коли турецька компанія виграла тендер, на каналі YouTube почали з'являтися відео. У одному із них повідомляється, що за 20 років у Дубаї побудували 1 тис. 344 хмарочосів. Але ж раніше тут і зовсім була пустеля. А у Запоріжжі за 16 років не можуть добудувати 1 міст.
До речі, є у Запоріжжі мости, що з'єднують правий та лівий берег, які почали будуватися ще в 1949-му році й закінчили у 1952-му. І це були часи, коли не було такої потужної будівельної техніки, нових технологій.
Втім, таких прикладів в Україні безліч. Зараз городяни сподіваються, що тепер замість чергової реконструкції доріг сумнівними підрядниками із застосуванням неякісних матеріалів і застарілими технологіями проект нарешті досягне свого завершення.
Українцям хочеться вірити у перспективні плани уряду. Адже запорізький міст вже давно став в Україні легендарним об'єктом, прикладом нахабної корупції вітчизняних чиновників.
У 2020 році було виділено на об'єкт понад 2 млрд. грн. На каналі YouTube із цього приводу жартують: «Що ж, якщо вітчизняні фахівці не можуть побудувати міст, так, може, хоча б турки це нарешті зроблять. Головне, щоб мільярди не прилипли до чиєїсь руки...»
Декларація народного депутата за 2019 рік свідчить про наявність у власності декларанта квартири у Дніпрі площею 96,3 кв. м. У Запоріжжі він орендує кімнату площею 11 м², у Києві - 87,8 м².
Із цінного майна вказані годинник Breguet і Patek Phillipe. Заробітна плата, отримана за основним місцем роботи (АТ «Мотор Січ»), - 734 тис. 637 грн. (понад 60 тис. грн. на місяць). Дивіденди ТОВ «Бріллар Компані» - 1 млн. 118 тис. 207, ТОВ «Фірма Лозано» - 74 тис. грн.
Зарплата в Управлінні у справах Апарату Верховної Ради України - 160 тис. 861 грн. На різних банківських рахунках декларанта у цілому 310 тис. 67 грн., 4 тис. 8 доларів. Готівкою народний депутат зберігає 280 тис. доларів, 34 тис. євро.
Фотографії
Відео
Посилання
Артем Юрійович Кунаєв -