Стало відомо, що підприємства Coca-Cola, PepsiCo і Carlsberg в Україні опинилися під загрозою закриття через проблем з очищенням питної води. Випуск продукції можуть зупинити на час.

Про це заявила заступник директора Європейської бізнес-асоціації Світлана Михайловська 13 липня.

Вона також додала, що, за правилами безпеки, компанії не можуть зберігати на своїх фабриках хлор, а з його постачанням виникли труднощі. На початку липня "Київводоканал", що забезпечує водою мешканців української столиці, вже заявляв про складнощі з знезараженням води, що може призвести до відключення централізованого водопостачання у країні, інформує news.enovosty.com.

Знай.uа нагадує, що нещодавно компанія Coca-Cola випустила низькокалорійну версію коли - і вона виявилася прозорою. Концепцію нового напою розробили в японському підрозділі компанії. Про це пише Buro 24\7.

Популярні новини зараз
Змінили умови для "броні" від мобілізації: деталі масштабних змін Гороскоп на тиждень 18-24 листопада для всіх знаків Зодіаку: труднощі Овнів, безсилля Раків та ігнор Скорпіонів В Україні "намалювали" нові тарифи на газ і світло: скільки доведеться платити у 2025 році З 1 грудня платитимуть за пільговим тарифом: у кого зменшаться рахунки за світло
Показати ще

Видання повідомляє, що на створення рецепту прозорою коли у Coca-Cola пішов рік. Перш ніж вибрати фінальну версію напою, компанія розробила 50 зразків "очищеної" коли.

Вона має приємний лимонний смак, а також містить нуль калорій. Концепцію новинки створило японський підрозділ компанії Coca-Cola, після чого фахівці з США близько року допрацьовували рецептуру.

Журналісти вже спробували новинку і залишилися задоволені, хоча і визнали, що в новій версії коли набагато менше солодкого смаку. Виробники не стали додавати в новий напій цукрову карамель, яка і надає звичайної колі темний коричневий відтінок.

Також нагадаємо, виробник безалкогольних напоїв Coca-Cola вперше за 125 років існування випустив алкогольний напій.

Він з'явився в магазинах Японії в понеділок, 28 травня, повідомляє BBC.
Напій випускається тільки з лимонним смаком, його фортеця варіюється від 3% до 7%.

Повідомляється, що запуск націлений на молодих споживачів, особливо на жінок.

За традицією компанії, рецепт напою суворо засекречений, проте відомо, що він натхненний стрімко набирає в Японії популярність напоєм Chu-Hi - газованою водою з ароматизаторами, в яку додається місцевий алкогольний напій сьотю.