Половині українських банків легше розбиратися із фінансовими злочинам вже після їх скоєння, ніж намагатися протидіяти їхньому утворенню. До такого висновку прийшла "Лабораторія Касперського" спільно з агентством B2B International.

29% фінустанов України вважають, що дешевше розбиратися із конкретними випадками електронних крадіжок, ніж витрачати кошти на їх запобігання. При цьому, 48% респондентів намагаються боротися саме з кіберзлочинцями, а не піклуватися про безпеку рахунків клієнтів.

"З'ясувалося, що при виявленні факту кібершахрайства з рахунком клієнта, тільки 41% організацій обов'язково вживає заходів, щоб уникнути повторення такого інциденту в майбутньому. 36% компаній проводять аналіз використаної уразливості, і 38% компенсують втрати", - йдеться у звіті "Лабораторії Касперського".

Також у дослідженні додали, що дві третини банків намагаються знайти винних у хакерських атаках.

Читайте також: В Україні скоротився обсяг валютних іпотечних кредитів

Популярні новини зараз
Банки встановили ліміти на зняття грошей З кордону відразу до ТЦК: що може чекати на чоловіків при виїзді Пенсіонери можуть отримати тисячу гривень на ліки: кому та на яких умовах виплатять допомогу У всіх областях України: ТЦК запровадили важливі нововведення для військовозобов'язаних
Показати ще

Опитування проводилось серед представників банків та платіжних систем України з метою дізнатися, яким саме чином фінустанови борються із шахрайством, та яка їхня політика стосовно запобігання злочинності.