Від стилю спілкування на роботі залежить швидкість кар'єрного зростання, вважає Тетяна Пашкіна, експерт ринку праці порталу з працевлаштування rabota.ua.

"Інколи одна неправильна фраза може спровокувати конфлікт між керівником і підлеглим. Тому варто виважено підходити до спілкування із шефом у будь-якій ситуації. Особливо у перші тижні роботи", - розповідає Тетяна.

65% проблем на місці роботи виникає через неправильно підібрані слова.

"Нерідко люди розслабляються. Бачать, що їхні колеги мають із керівником панібратські стосунки, й наслідують їх. Можуть невдало пожартувати, придумати кумедне виправдання тощо. Якщо під час буденних справ керівник ще нормально до цього ставиться, то під час підготовки звітів чи якихось форс-мажорів його терпіння закінчується. Він зривається. Може зі зла звільнити підлеглого. Це типові ситуації. Вони виникають в усіх сферах зайнятості", - каже експерт.

Найбільш агресивно начальники реагують на слова, що піддають сумніву їхню професійність.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

"Такі зазвичай вживають люди, що мали хороший досвід у інших компаніях. Вони завжди його намагаються підкреслити. Часто вживають фрази "У нас так не робили", "Взагалі-то це треба робити інакше" тощо. Також керівників дратує, коли їхні доручення відкладають на потім: "Зараз не можу. Зроблю це завтра", "Це можна зробити і пізніше", - говорить Тетяна Пашкіна.

У сферах, пов'язаних із фізичною працею, керівництво найбільше дратує намагання підлеглого виправдатися.

"Причому часто це роблять грубо: "Не ваша справа", "Тільки я вирішую, коли мені йти з роботи" тощо. Найманий працівник не повинен повністю підлаштовуватися під свого керівника, мовчки виконувати свою роботу й не виявляти власної думки. Проте й не має переходити межі, адже на роботі стосунки мають бути суто діловими", - підкреслила Тетяна Пашкіна.

Що не варто говорити керівнику

"Спочатку покурю, а потім все зроблю"

"У серйозних компаніях так не роблять"

"Я думав, ви на дев'яту ранку приходите. Вже зачекався"

"І чим я тут займаюся..."

"Говоріть, що треба зробити, я занотовую"

"Це не входить у мої обов'язки"

"Я працюю лише до шостої (сьомої)"

"У нас нічого не вийде"

"Я не знаю, скільки часу це займе"

"Почну здалеку..."

"Це не моя сфера"

"З такими питаннями зверніться до когось іншого"

"Я докладу всіх зусиль, звісно. Але це нереально"

"Невже це так важливо?"

"Мені за це не платять"

"Це робиться елементарно"