Активісти запустили в соціальних мережах вірусну естафету на кшталт "Ice bucket challenge".

Цього разу активісти не закликають обливатися холодною водою, а лише записати відеоролик з імітацією гарчання мотора і опублікувати його в соцмережах з хештегом #roarUA, передавши естафету друзям, повідомляє портал vgorode.

Мета акції - привернути увагу українців до водіння в нетверезому стані.

Якщо за 100 днів в соцмережах опублікують 10 тисяч таких роликів, Williams Martini Racing передасть 375 тисяч гривень в "Фонд сприяння безпеці дорожнього руху".

Читайте також: Поліцейські "скрутили" буйного п'яницю на Хрещатику (відео)

Популярні новини зараз
Нові правила мобілізації: хто з ухилянтів більше не сховається вдома Україну охопив спалах небезпечної хвороби: лише у столиці – понад 150 заражених Салат-літо за 5 хвилин: рецепт з огірками та яйцями, який підкорив смакові рецептори (і серце теж) ТЦК не мають права вимагати: омбудсман пройшовся по вуличним рейдам з мобілізації
Показати ще

Кошти планують витратити на установку в київських маршрутках №194, 231, 455, 463, 582 і 587 алкозамків - приладів, які блокують запалювання в машині, якщо концентрація алкоголю у видосі водія є вищою за припустиму норму.

Ініціативу Roar For Life підтримала патрульна поліція, Фонд сприяння безпеці дорожнього руху та КМДА.

Також до "Челлендж" #roarUA вже приєднався відомий ресторатор Дмитро Борисов. Він записав відео і передав естафету друзям.