Нардеп від "Слуги народу" Олександр Скічко заявив, що Наглядова рада "Укрзалізниці" повинна якомога швидше відправити у відставку гендиректора компанії Євгенія Кравцова. Про це політик написав в Instagram.

"Зараз Кравцов, який перед Новим роком заявив про відставку, продовжує триматися за посаду. Поки він чіпляється за крісло, смакуючи кожну годину, за що йому платять дуже великі гроші, в Україні горять електрички. Тому я закликаю членів наглядової ради "Укрзалізниці" знайти можливість вийти з різдвяно-новорічного режиму і як можна швидше зібратися і прийняти відставку пана Кравцова. Прийшла пора відпустити цього здібного менеджера і хай іде рятувати якусь іншу компанію, поки залізниця не згоріла остаточно", - закликав Скічко.

Він повідомив, що в січні загорілися електричка, тепловоз і дизельний поїзд.

Євген Кравцов, фото: РБК
Євген Кравцов, фото: РБК

"Вчора прямо на ходу загорілася електричка "Шостка-Київ". Слава Богу, ніхто з пасажирів не постраждав, якщо не рахувати того факту, що люди прочекали декілька годин в полі, поки їх хтось забере. Перед тим, 2 січня загорівся тепловоз під потягом "Харків-Херсон", 12 січня - дизель-потяг рейсу "Суми-Люботин" і це вже третій інцидент з початку року. І взагалі за останній рік пожеж на електричках було в два рази більше, ніж у попередній період. Це означає, що наш приміський залізничний транспорт – це не тільки бруд, холод і дискомфорт, а реальна загроза життю і здоров'ю пасажирів", - зазначив депутат.

Популярні новини зараз
Гороскоп на тиждень 6-12 травня для всіх знаків Зодіаку: труднощі Близнюків, союзники Скорпіона та успіхи Риб Платити по 2,64 грн за кВт будуть не всі: якими будуть травневі платіжки за світло Відмова може бути вигідною: українцям пояснили переваги Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити
Показати ще

На його думку, причиною цих інцидентів є зношеність рухомого складу та діяльність Кравцова.

"Причина всіх загорянь одна й та сама – крайня зношеність рухомого складу. Все тому, що за останні роки під чітким і професійним керівництвом Євгена Кравцова "Укрзалізниця" деградувала до того стану, що парк дизель-поїздів зносився до рівня 92,4%, а електропоїздів - до 88,8%. Найцікавіше, що кошти на оновлення рухомого складу залізниці є, просто Кравцов не хотів їх інвестувати, тому що йому потрібно було звітувати перед урядом про величезні доходи, які приносить УЗ завдяки його управлінським талантам", - вважає Скічко.

Він додав, що при цьому Кравцов не забував піднімати ціни на квитки, витрачати кошти на утримання центрального апарату, роздувати штат топ-менеджерів з фантастичними зарплатами, проводити розрахунки на сотні мільйонів без процедури закупівлі.

Нагадаємо, що електричка "Шостка-Київ" загорілася на середині шляху в Чернігівській області.

Як повідомляв портал Знай.uа, перед святами Кравцов заявляв, що йде з посади голови УЗ і йде працювати в публічний сектор.

Також портал Знай.uа писав, що "слуга народу" Скічко відзначився гнівним постом про "Укрзалізницю".