Космічне агентство NASA отримало знімок космічного метелика. Це область Westerhout 40, в якій активно формуються молоді зірки.

W40 розташована в сузір'ї Змії на відстані приблизно 1420 світлових років від Землі. Вона є одним з найбільш близьких до нашої планеті регіонів активного зореутворення. Структура, яка зовні нагадує метелика, являє собою туманність – величезну хмару з пилу і газу. А крилами метелика є бульбашки розпеченого міжзоряного газу, який виходить від найгарячіших і наймасивніших зірок у даному регіоні.

Національне управління США з аеронавтики і дослідження космічного простору отримало знімок W40 з борту космічного телескопа Spirzer. Його запустили в космос у 2003 році для спостереження в інфрачервоному діапазоні. Агентство поділилося заворожуючою фотографією в мережі. Цікавим фактом є те, що опубліковане зображення сформовано з 4 тисяч знімків.

За прострочені комунальні платіжки можуть забрати половину пенсії: як ще покарають боржників Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Українцям готують тарифний удар після опалювального сезону Олена Зеленська здивувала українців своїми ногами, але пояснила, чому так сталося

Туманність метелика – яскравий приклад того, як утворення нових зірок призводить до руйнування хмар пилу і газу, які допомогли народитися цим світилам.

"Знай.uа" писав, що апарат NASA OSIRIS-REx передав на Землю нові знімки астероїда Бенну

Нагадаємо, зонд виявив прибульців на астероїді Рюгу. Хаябуса-2 досліджує поверхню астероїда, збирає зразки ґрунту і робить різні фотографії

Як повідомлялося, NASA випробувало двигуни Orion в екстремальних ситуаціях. NASA показало випробування двигунів Orion на випадок непередбачених обставин

Читайте також: науковці виявили в Чумацькому шляху екзопланету, яка поводить себе досить дивно. Дослідники вважають, що в майбутньому вона може знищити на Землі все живе.

Як повідомляв портал "Знай.uа", на поверхні Марса зробили незвичайний знімок. На кадрах зафіксували невідомий об'єкт, який схожий на людину. Фото зробив робот космічного агентства Opportunity