Dolce&Gabbana представили лімітовану серію пасти, яку створили спільно з компанією "Di Martino".

Як пишуть західні ЗМІ, Dolce&Gabbana розробили дизайн упаковки пасти, а "Di Martino" приготували саму пасту. До слова, ця компанія займається виробництвом символу італійської кухні з 1912 року.

Пасту випустили п'ятитисячний тиражем. Звідси і досить висока ціна - 110 доларів.

Варто відзначити, що в колекції весна-літо 2017 Dolce&Gabbana використовувала принти пасти.

Популярні новини зараз
Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам
Показати ще

Dolce & Gabbana Spring Summer 2018 Fashion Show

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що 21- американська супермодель Белла Хадід, на сторінку якої в Instagram підписані 15,5 мільйона користувачів, знає, як завоювати прихильників і збільшувати їх кількість в геометричній прогресії.

Секрети успіху дівчини, що стала в минулому році лауреатом премії "Модель року", прості: еротика, зухвалість, стиль і непогане почуття гумору.