Clutch повідомляє, що Доменіко Дольче і Стефано Габбана продовжують всіляко пропагувати насіннєві цінності, залучаючи до співпраці впливових миллениалов і покоління Z.

На цей раз однією з учасниць кампейна стала 27-річна племінниця принцеси Діани – леді Кітті Спенсер.


Компанію Кітті склали інші представниці англійської аристократії, в числі яких Сабріна Персі і Френкі Герберт, а також Беа Фрессон. Зйомки рекламної кампанії проходили в італійській Венеції.

Популярні новини зараз
Гороскоп на тиждень 6-12 травня для всіх знаків Зодіаку: труднощі Близнюків, союзники Скорпіона та успіхи Риб Тарифний "сюрприз" для мешканців багатоповерхівок: травневі платіжки заберуть ще більше грошей Українським родинам виплатять 10800 грн: як подати заявку Платіжки за травень не порадують: постачальник газу підвищив тариф
Показати ще

У свіжій рекламної кампанії прогулюються уздовж каналів Венеції, катаються на гондолах, сміються, обідають пастою, фотографуються на тлі собору Святого Марка і годують голубів.

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", опальна запроданкою вкотре порадувала Московську публіку