Демонополізація медіаолігархату можлива, якщо всього-на-всього слідувати чинному законодавству, значиться в особистому блозі лідера Громадського руху "Рідна країна" Миколи Томенка.
Подпишись на наш Viber: новости, юмор и развлечения!
ПодписатьсяВиявляється, якщо лише виконати пункт 3 Статті 8 Закону України «Про телебачення та радіомовлення», монополія зникне:
Один суб’єкт господарювання може мати лише одну ліцензію
на наземне ефірне мовлення у кожному територіальному сегменті
телерадіоінформаційного ринку – загальнонаціональному (на всю
територію України), регіональному (на окремий регіон, область),
місцевому (на окремий населений пункт або групу населених пунктів,
що можуть розглядатися як компактне територіальне утворення).
Наголошую – один суб‘єкт господарювання може мати ЛИШЕ ОДНУ ЛІЦЕНЗІЮ на мовлення.
Не менш важливим є реальний аналіз прозорості структури власності, адже склалася цікава ситуація: ніхто з власників медіа компаній не приховує існування олігархічних медіагруп та причетності до них.
Рінат Ахметов (Медіагрупа Україна) – ТРК «Україна», НЛО TV, Футбол 1,2, «Донбас», Телеканал «34», «Сигма», «Індиго», Багатофункціональна прес-студія «Сьогодні Мультимедіа».
Ігор Коломойський («1+1 Media») – 1+1, УНІАН, 2+2, бігуді, плюс-плюс, ТСН, ТЕТ.
Дмитро Фірташ, Сергій Льовочкін (Inter Media Group) – Інтер, НТН, zoom, Мега, К1, К2.
Віктор Пінчук (StarLightMedia)- СТБ, ICTV, Новий канал, М1, М2.
Сьогодні всі в країні знають кому належать і хто керує основними медіамонополіями в країні. Всі, крім Національної ради з питань телебачення і радіомовлення та Антимонопольного комітету, який по факту цю монополію охороняє, хоч згідно з тією ж статтею 8 пунктом 2 він має здійснювати «Контроль за дотриманням суб’єктами інформаційної діяльності законодавства про захист економічної конкуренції та недопущення ними недобросовісної конкуренції здійснюють відповідно до своїх повноважень органи Антимонопольного комітету України».
Сьогодні кандидати в президенти опинились далеко не в рівних умовах. Якщо ти не обслуговуєш інтереси медійних олігархів, майданчик для спілкування з виборцями для вас закритий.
Отож, для того, щоб зліквідувати олігархат в країні, потрібно зліквідувати медіаолігархат в ЗМІ. Лише таким чином ми зможемо не дати можливості фінансовим групам зомбувати інформаційно громадян України та нав’язувати виборцям своїх кандидатів.