Співробітники Інституту біологічних досліджень Солка в Сан-Дієго в США використовували стовбурові клітини для відновлення шкірних покривів і добилися успіху. Інформація про це з'явилася в журналі Nature.

Вчені вдалося виростити шкіру на відкритій рані, а це справжній прорив. Напрацювання стануть перспективою для лікування пролежнів, різних пошкоджень, що з'являються через цукровий діабет та інших недугів. Як кажуть біологи, рубці, старіння і виразки більше не страшні, оскільки їх можна буде повністю прибрати. У шкірі постійно йде процес оновлення клітин, але з віком втрачається здатність до регенерації. Розроблений метод поверне людям молодість, призупинивши старіння. В стандартних умовах частинки шкіри зазвичай перетворюються в кератиноцити. При будь-яких порушеннях стовбурові клітини беруть участь у запальному процесі.

Вчені експериментальним шляхом виділили чотири ферменти, що найбільше впливають на епідерміс. Потім обробивши рану цими білками вони отримали новий епітелій. Виявилося, що в залежності від глибини порізу шкіра повністю відновилася через три-шість місяців. Перед переходом до клінічних випробувань експерти збираються ретельніше досліджувати новий метод, щоб не завдати шкоди людям.

Раніше повідомлялося, що французькі і австралійські фізики переконані, що відповідь на загадку століття: "Курка чи яйце з'явилося раніше?" вирішила квантова фізика. Відповідь, до речі, вас здивує.

Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються 3 хвилини – правда чи міф? За скільки ракета "Циркон" може дістатися українських міст Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня

Група фізиків з Університету Квінсленда та Інституту Нілу стверджують, що і курка і яйце з'явилися одночасно.

Таку відповідь пояснює квантова фізика. Доктор наук Жакі Ромеро пояснює, що у квантовій фізиці причинно-наслідкові зв'язки не завжди були прямими і не означали, що щось обов'язково повинно привести до чогось.

"Дивина квантової механіки полягає в тому, що події можуть відбуватися без установленого порядку", – зазначає вона.

Нагадаємо, думаєте, знаєте про динозаврів все? Вчені шокували новим відкриттям.

Як повідомляв раніше портал Знай.ua, викликають рак: вчені виявили небезпечні бактерії, що провокують страшні хвороби.

Також портал Знай.ua писав, більше ніякого акне: вчені знайшли спосіб зберегти красу шкіри.