Новий супутник НАСА вразив своєю ефективністю. Прилад TESS показав себе як найшвидший і ефективний пристрій для пошуку планет подібних Землі. До цього моменту пошук невідомих і придатних для життя планет не був таким доступним.

Пристрій з пошуку схожих на Землю планет за лічені дні виявив відразу дві планети за межами Сонячної системи - повідомляє портал Хвиля. Обидві планети гідні докладного вивчення. Отримані результати будуть незабаром опубліковані.

Перша планета була виявлена 19 вересня. У повідомленні вона названа «супер-Землею», яка обертається навколо зірки Пі Столова гора в сузір'ї Столова гора на відстані близько 60 світлових років від Землі. За даними НАСА, її маса і радіус свідчать про щільності, порівнянної з щільністю води, що дозволяє зробити висновок про можливу наявність там води або газів. Це одна з двох відомих планет цієї системи.

«Друга планета-кандидат виявлена! Трохи більше, ніж Земля, ця планета робить оборот навколо LHS 3844, карликової зірки класу М в 49 світлових років звідси, кожні 11 годин», — наголошується в повідомленні. Знахідка охарактеризована як «гаряча Земля».

Апарат TESS (Transiting Exoplanet Survey Satellite) був запущений в квітні 2018 року. У НАСА його називають «мисливцем за планетами» і сподіваються, що він стане «новим кроком у пошуку небесних тіл за межами Сонячної системи, так званих екзопланет». Вчені планують, що TESS буде досліджувати близько 200 тисяч зірок у районі Сонця.

Номер буде заблоковано: абоненти Lifecell можуть втратити найдорожче Виїзд з України зміниться 18 березня: які нововведення чекають на всіх вже в понеділок Не виїде закордон ніхто: у Міграційній службі закликали українців до перевірок Підвищення пенсій з 25 березня: у кого і на скільки в Україні збільшаться виплати

Відео про Сонячну систему

Новий апарат, рухаючись по високоеліптичних орбітах, близько двох років буде «сканувати» космічний простір, спостерігаючи через свої камери за найбільш яскравими зірками. Зонд, як і космічний телескоп «Кеплер», буде дивитися на світіння зірок, фіксуючи їх диску періодичні затемнення, які свідчать про проходження перед ними інших космічних тел. Зонд буде здійснювати оберт по орбіті кожні 13,7 дня, передача даних буде відбуватися під час його зближення з Землею.

Вчені покладають великі надії на цей супутник. Відкриття нових планет дає великі можливості для розвитку людства. Земля має свій ресурс, який рано чи пізно буде вичерпано, через це вивчення невідомих планет першочергове завдання НАСА. Великі очікування вже виправдали себе, але не варто на цьому зупинятися. Чекаємо великих відкриттів і докладних звітів про нові планети.

"Знай.иа" писав про те, що в Туреччині знайшли другу Атлантиду: чудові кадри.

"Знай.иа" показав ракету, яка доставить людей на Марс.