У середу, 3 вересня, стало відомо, що Міжнародна група орнітологів знайшла в Еквадорі дуже унікальний вид колібрі. Коли вчені вперше помітили птицю в джунглях, вирішили назвати її Oreotrochilus cyanolaemus або гірська зірка з блакитною шиєю. Вся справа в тому, що цей вид колібрі має цікаве забарвлення - шия забарвлена в темно-блакитний колір, при цьому довжина тіла птаха досягає 11 сантиметрів. Про це повідомляє ВВС.

самець Oreotrochilus cyanolaemus

Як стверджують орнітологи, існує близько 300 колібрі даного виду і він знаходиться під загрозою зникнення. Варто відзначити, що птахи опинилися на межі вимирання через видобуток людьми корисних копалин. Дивовижно, що нещодавно відкритий вид колібрі проживає на висоті 3000-3700 метрів між провінціями Лоха і Ель-Оро біля Тихого океану.

самка Oreotrochilus cyanolaemus

Зі слів фахівців відомо, що дзьоб птаха трохи загнутий і використовується для того, щоб дістати серцевину квітів чуккірагуа, які також відомі як "квітка Анд" або "квітка справжньої любові". Крім того, ця колібрі може з'їсти нектару в два рази більше власної ваги, а її серцебиття уповільнюється вночі для того, щоб впоратися з низькими температурами.

Ухилянт з ганьби перетворився на бренд: втікачі жартують, українці – лютують Довідку можна викидати: чоловіків огорошили новим правилом Вже ніхто не сховається: "Оберіг" чекає сенсаційне оновлення, про чоловіків знатимуть все На землю чекають удари руйнівної магнітної бурі: нагряне вже ось-ось

Примітно, що Еквадор багатий на тварин і рослин і є домівкою для 132 видів колібрі з більш ніж 300, які існують у світі.

самка Oreotrochilus cyanolaemus

До речі, не так давно палеонтологи відкрили два нових види динозаврів, які були відсутньою ланкою в еволюції хижих динозаврів, які бродять по землі 90-160 мільйонів років тому.

Різновиди Xiyunykus і Bannykus належать до підгрупи хижих тероподів. Всі тероподи пересувалися на задніх лапах, хоча їх розміри були дуже різноманітні - від мікрораптора, зростом близько 60 см, до тиранозавра близько 1,5 метрів.

Нагадаємо, що москіти можуть поширювати частинки мікропластику, що може призвести до злоякісних новоутворень і загального токсичного отруєння організму.

Як повідомляв портал Знай.uа, вчені назвали тварин, які розмножуються без інтиму.

Також портал Знай.uа писав, що єдиною безсмертною твариною у світі виявилася медуза Turritopsis nutricula.