На сторінці історико-культурного заповідника "Більськ" в Facebook були опубліковані фото розкопок на Більському городищі (Полтавська область).

На поселення скіфського часу з зовнішнього боку Східного укріплення Більського городища були виявлені артефакти епохи Київської Русі (уламки кераміки), а також предмети епохи раннього залізного віку (уламки кераміки, наконечники стріл).

Більське городище відноситься до кінця VIII-початку III століть до нашої ери. Загальна площа городища 4400 га.

Українцям пообіцяли зробити життя трохи простішим: понад 10 тис грн на людину Україна забуде, що таке війна: ясновидець розповів про майбутнє нашої країни та про те, коли закінчаться бойові дії Довідку можна викидати: чоловіків огорошили новим правилом 60-й День народження - не привід радіти: в Україні пенсіонерам повідомили погану новину

Наголошується, що експедиція ІКЗ "Більськ" проводиться під керівництвом Шрамко І. Б. і Задникова С. А.

Нагадаємо, на півночі Китаю у Внутрішній Монголії археологи виявили скам'янілі останки динозавра. Про це в четвер, 18 жовтня повідомило агентство Сіньхуа.

Так дослідники натрапили на древні останки рептилії поблизу одного з сіл автономного району. Як повідомляє місцева влада, останки належать гігантському травоядному зауроподу, який жив в епоху раннього крейдового періоду 120 млн років тому.

Скам'янілості збереглися достатньо добре. На думку археологів, динозавр міг досягати в довжину 17 метрів.

Зазначимо, що зауроподи це одна з найбільших груп чотириногих рослиноїдних динозаврів із загону ящеротазових мешкали з юрського по крейдяний періоди на всіх материках.

Варто відзначити, що днями південноафриканські вчені описали новий рід і вид динозаврів, які жили близько 200 мільйонів років тому на території сучасної Південної Африки. Нове відкриття палеонтологів вражає.

Скам'янілості ящера виявили в центральній частині ПАР. Від скелета, серед іншого, збереглося кілька хребців, одна з ліктьових і одна з стегнових кісток, дві п'ясткові кістки.

Як повідомляється в Current Biology, ящери відносиися до завроподоморфів і вони є найбільшими сухопутними тваринами свого часу.

Нагадаємо, археологи знайшли найдавнішу рептилію.

Як раніше повідомляв Знай.uа, археологи знайшли унікальне поховання.

Також Знай.uа повідомляв, що вчені знайшли перше в історії "кладовище вампірів".