Зоозахисники провели масштабне дослідження 16,7 тис. популяцій 4 видів хребетних, і прийшли до страшного висновку – планета втрачає тварин настільки швидко, що можна говорити про нове масове вимирання.

"Останні дані свідчать про помітне сокращеним популяцій диких тварин – падіння на 60% за якісь 40 років. Це жахливий сигнал і, можливо, головний показник того тиску, який ми надаємо на планету", – затверджує генеральний директор WWF International Марко Ламбертини.

Найбільш сильний спад чисельності тварин зафіксовано в тропіках Південної і Центральної Америки: в порівнянні з 1970 роком вона скоротилася на 89%. Критично зменшилася і чисельність представників прісноводних видів: так званий індекс прісної води (Freshwater Index) показав падіння на 83%.

За словами фахівців фонду, найбільшу загрозу планеті представляють дії людини, які призводять до надмірної експлуатації живої природи і знищення середовища існування тварин.

Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Гроші на дітей: в Україні збільшилася сума допомоги батькам новонародженої дитини

"Люди живуть за межами можливостей планети і знищують життя на Землі", – підкреслюється в доповіді. Вчені проводять аналогію: якщо б 60% втрачених були людьми, то це призвело б до занедбання Північної та Південної Америки, Африки, Європи, Китаю та Океанії.

Раніше повідомлялося, що Арктика стає зеленою, оскільки галузі, які були заморожені протягом десятків тисяч років, тепер відтають. Таке попередження звучить в нових дослідженнях.

Дослідження показує, що чагарники процвітають в тундрі і збільшують швидкість плавлення шарів мерзлого грунту, відомих як вічна мерзлота. Вчені виявили, що зелень допомагає відтавання.

Нагадаємо, вічні льоди перетворюються на зелені поля, науковці б'ють на сполох. Вчені виявили, що зелень допомагає розтавання льодовиків.

Як повідомляв Знай. uа, у Києві орудують небезпечні "зелені" маніяки. деревах просвердлені отвори, ймовірно дрилем або шуроповертом.

Знай. uа писав що глобальне потепління руйнує планету занадто швидко. Вчені не були готові до такої швидкості зміни клімату на планеті.