Вченим вдалося встановити, де зароджуються людські думки, а точніше, навіть знайти ділянку мозку, що відповідає за абстрактне мислення. Про це повідомляє видання Хвиля.

Абстрактне мислення – те, що відрізняє нас від більшості тварин. Це один з факторів, який робить наш розум унікальним. Так, дослідники вважають, що ця функція пов'язана з навігаційною системою мозку, умовно кажучи, внутрішньої GPS.

Дослідники вважають, що здатність до абстрактного мислення безпосередньо пов'язана з навігаційною системою мозку.

У процесі пізнання людина використовує "внутрішню GPS", яка відповідає за орієнтацію на місцевості. Нова теоретична модель підтверджує гіпотезу про просторовому характері розумових процесів.

Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати

Вперше концепцію "внутрішньої GPS" представили фізіологи Едвард Мозер, Джон Об’Кіф і Мей-Брітт Мозер, які за своє відкриття отримали Нобелівську премію з медицини в 2014 році.

Вчені виявили в мозку так звані координатні нейрони, розташовані в энторинальной області кори поруч з гиппокампом. Клітини такого типу створюють подобу координатної сітки і допомагають нам орієнтуватися в просторі. Така система дозволяє визначати не лише місцезнаходження, але і приблизно оцінювати відстані, повідомляє Forbes.

Раніше Джон Об’Кіф виявив, що в гіпокампі зосереджені так звані нейрони місця, які забезпечують навігацію.

Координатні нейрони можна порівняти з GPS-картою, а нейрони місця — з синіми позначками, які показують, де саме ви знаходитеся.
Коли ми переміщаємося в просторі, мозок створює ментальне подобу електронної карти кожної конкретної локації. Повертаючись в це місце знову, ми відтворюємо в голові ту ж карту.

Тепер група дослідників з Товариства Макса Планка (Німеччина) та Інституту системної неврології Кавлі (Норвегія) за участю Едварда Мозера виявила, що внутрішня GPS активується не тільки при орієнтації на місцевості, але і при засвоєнні нових знань.

"Ми вважаємо, що мозок зберігає інформацію про навколишній світ у так званих „когнітивних відсіках“. До них відносяться не тільки відомості про географічне положення, але і дані про зв'язки між об'єктами і нашим досвідом", — цитує автора дослідження Крістіана Доеллера Science Daily.

Як пояснюють вчені, мозок не розмежовує реальний фізичний простір і простір абстрактних думок — в обох випадках включається схожа система навігації.

Як раніше повідомляв Знай.uа, людський мозок завжди був найбільшою загадкою для вчених і медиків. Але нещодавно вдалося вирішити питання, яке хвилювало людство 125 років! А саме – вчені наблизилися до того, щоб пізнати механізм виникнення такої страшної хвороби, як епілепсія, і відповідно – винайти ефективні ліки проти недуги. Яке саме – читайте в нашому недавньому матеріалі.

Також ми писали, що вчені виявили продукти, які найефективніше борються зі стресом та депресією, а також позитивно впливають на головний мозок людини.

Крім того, виявлені нові причини деменції та методи боротьби з нею - це цікаво!