Вчені повідомили про виявлення води на планеті в зоряній системі HR 8799 за допомогою телескопа Keck.

Про це повідомляє Science Alert.

Наразі вже відомо, що екзопланета HR 8799 с - газовий гігант, який у декілька разів більший за Юпітер. Більше того в атмосфері планети є вода та немає метану.

Також вчені відзначили, що зуміли провести спостереження за допомогою двох телескопічних технолоній у обсерваторії Кэск. Перша - це адаптивна оптика. Вона нівелює ефект розмиття, створюваний атмосферою Землі. Друга - це спектрометр високої роздільної здатності NIRSPEC, який працює в інфрачервоному світлі.

Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати

Відомо, що до цього часу асторономам вдалось сфотографувати величезну кількість екзопланет. Новітня система HR 8799 - це лише перша система з декількома планетами, яку вдалось сфотографувати завдяки оптиці. Проте зображення - це тільки перший крок в цьому дослідженні.

Вже після створення знімку вчені можуть проаналізувати його для вивчення хімічного складу атмосфери.

"Цей тип технологій - саме те, що ми хочемо використовувати в майбутньому, щоб шукати ознаки життя на планеті, подібної до Землі. Ми ще не там, але ми просуваємося вперед", - говорить Дімітрі Мау, ад'юнкт-професор астрономії та співавтор нового дослідження.

Варто додати, що зроблене відкриття не означає, що на відкритій планеті є океани. Проте вже відомо, що температура верхніх шарів атмосфери складає понад 800 градусів за Цельсієм.

Разом з тим варто відзначити, що національне аерокосмічне агентство розсекретила терміни початку колонізації Марсу.

Зокрема, у відомстві зазначили, що спецально збудований апарат сяде на поверхні "червоної" планети вже 26 листопада.

"Вперше за шість років нова місія приземлиться на Марсі. 26 листопада марсохід InSight від NASA здійснить посадку на червоній планеті в 15 годин (по Вашингтону - ред.)", - кажуть в NASA.

Також повідомляють, що основним завданням марсоходу InSight стане дослідження внутрішньої частини Марса. Як говорить генеральний директор неурядової організації Planetary Society Білл Най, InSight буде бурити землю Марса, що, в свою чергу, дозволить дізнатися більше деталей про те, як формувалася не тільки червона планета, але і наша рідна Земля.

Нагадаємо, вчені назвали найгірший рік в історії людства, і це не 2018.

Як повідомляв "Знай.ua", вчені знайшли "старшу сестру" Землі.

Також "Знай.ua" писав, що під брилою льоду виявили прадавні загублені континенти.

Колонізація Марсу не за горами