Вчені виявили, що поширений інгредієнт, що міститься в зубних пастах і засобах для миття рук, може зробити антибіотики менш ефективними при лікуванні таких станів, як інфекції сечовивідних шляхів (ІСШ), які, якщо їх не лікувати, можуть стати небезпечними для життя.

Триклозан є активним інгредієнтом, що відповідає за "антибактеріальну" властивість, яке додається в зубну пасту, рідину для полоскання рота, косметику. Його навіть додають в одяг, дитячі іграшки і кредитні карти з метою зменшення або запобігання росту бактерій.

Згідно з дослідженням, проведеним ученими з Вашингтонського університету в Сент-Луїсі, дія триклозану може призвести ненавмисно бактерії в стан, в якому вони можуть нормально переносити смертельні концентрації антибіотиків, у тому числі ті, які зазвичай використовуються для лікування ІСШ.

ІМП виникають, коли бактерії, насамперед кишкова паличка, потрапляють у сечові шляхи та заражають їх. Антибіотики, такі як Cipro, зазвичай використовуються для знищення бактерій і лікування інфекції.

Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone "Всі будуть начальниками": адвокат розповів, як в Україні змінили правила вручення повісток Зобов'язали передати списки: ТЦК посилює "полювання" на ухилянтів

У дослідженні, опублікованому в журналі Antimicrobial Agents and Chemotherapy", вчені вивчили, чи впливає присутність триклозану в організмі на лікування ІСШ. Вони виявили, що миші, які п'ють воду з триклозаном, мають рівні триклозану в сечі, схожі з тими, які спостерігаються у людей.

Після лікування антибіотиками у мишей, що зазнали впливу триклозану, в сечі була велика кількість бактерій, і вони прилипали до сечового міхура, але у мишей, які не піддавалися впливу триклозану, кількість бактерій була значно нижче.

Дослідники виявили в сечі в 100 разів більше бактерій у мишей, оброблених триклозаном, що дозволяє припустити, що антибіотики менш ефективні при лікуванні ІСШ, коли триклозан присутній в організмі.

Як повідомляв портал "Знай.uа" фізична активність покращує когнітивні функції мозку людини.

"Знай.uа" писав антибіотик в м'ясі: Супрун розповіла, як все зробити правильно.

Нагадаємо, лікарі відкрили несподівану властивість антибіотиків: відстрочують старість.